Crackling Crystal

Net ook 2 maal besteld.
Voor 20,95 per stuk, beetje aan de prijzige kant, maar heb deze nog nooit gehad en wil ze toch eens meegemaakt hebben zo afgaand op alle films die er voorbij komen van deze fontein.

Net ook 2 maal besteld.
Voor 20,95 per stuk, beetje aan de prijzige kant, maar heb deze nog nooit gehad en wil ze toch eens meegemaakt hebben zo afgaand op alle films die er voorbij komen van deze fontein.

Inderdaad aan de prijzige kant. Echter wel een fantastisch product. Een van mijn favorieten.

Ga je absoluut geen spijt van krijgen.

Mocht je er nog meer van willen genieten, zet 'm op huishoudtrap bijv.

Voor het eerst in jaren eens een fontijn aangeschaft. ik ben heel benieuwd hoe die in de praktijk tot zijn recht komt

Heb er zelf in Middenmeer 2 besteld voor 18,99 p/s (incl korting). Weet niet of je dat een oké prijs vind, maar veel goedkoper ga je ze ook niet zo snel vinden gok ik. Purmerend zie ik ze niet meer staan, was daar ook een tikkie duurder.

Pff, er is weer een jaar voorbij en ik heb hem WEER niet gehad. Dit moet echt veranderen komend jaar!

Voor het eerst gehad, echt een topding! Vond het in een relatief volle straat met die wind wel tricky. Volgend jaar absoluut weer bij de collectie!

Wat een topper is toch van cafferata! Zit al jaren bij mij in de collectie. Altijd een showstarter, dit keer 3x met de giant soaring tails erachter! Was een super mooi gezicht. Ik hoop echt dat ze deze blijven produceren, wat een top fontein!

Back
Bovenaan