Crackling Crystal

Wat presteert hij toch goed op ieder filmpje. Geweldig product zeg. Vooral dat tweede crackling effect, dat begint op 0:30, wat is dat groots. Must have!

Ook twee stuks op de kop getikt. Was al even op zoek naar deze, dat effect dat bijna vertraagd lijkt is echt heel bijzonder. Blij om ze nu eens in de straat te hebben.

Naar mijn mening leukste (crackling) fontein van NL. Staat al jaren standaard op het lijstje en elk jaar weer lachen!

Afgelopen jaar voor het eerst gehad, en musthave voor dit jaar, het liefst in meervoud.

Is dat normaal bij deze fontijn dat er af en toe een pufje crackling uit schiet? Vind het wel grappig.

Geweldige stuk vuurwerk..vorige jaar 5x er van genoten ..helaas volgens mij nergens in zuid Holland voor een leuke freakprijs te krijgen :(

Geweldige stuk vuurwerk..vorige jaar 5x er van genoten ..helaas volgens mij nergens in zuid Holland voor een leuke freakprijs te krijgen :(
In breda nog te vinden. Wellicht dichtbij genoeg afhankelijk vanuit waar je in zuid Holland woont

Heb er twee in de bestelling staan voor €12,50 p.s. Ben erg benieuwd! Op filmpjes lijkt hij wel het tofste als hij een meter of 1,5 van de grond af staat. Misschien ga ik dat ook proberen!

In breda nog te vinden. Wellicht dichtbij genoeg afhankelijk vanuit waar je in zuid Holland woont

Heb er twee in de bestelling staan voor €12,50 p.s. Ben erg benieuwd! Op filmpjes lijkt hij wel het tofste als hij een meter of 1,5 van de grond af staat. Misschien ga ik dat ook proberen!

heb echt 20 minuten staan zoeken kan ze aleen in het verre noorden vinden :/ breda kreeg ik niks kun je niet anders een pb sturen :)

Back
Bovenaan