Crackling Chry 2.0 [Uitloop 2023]

OMG wat een domper als dit waar is. Die mine maakte het juist zo vet! Je stond echt bijna letterlijk tussen de crackling.

Tja, en laat dat nou een reden voor afkeur kunnen zijn. Als de mines zo dik waren is de kans op brandende delen op de grond ook groot. Natuurlijk lever je dan wel wat in qua beleving maar het gaat vooral ook om de brede crackling in de lucht. En die is volgens mij niet aangepast.

Allebei natuurlijk waar. Ik snap dat je als importeur wat voorzichtiger bent als het aankomt op afkeur. Maar ik ben het wel eens met Ronn0 dat de kracht van deze bak de dubbele laag crackling was die over je uit werd gespuugd. Zonde, was een vaste waarde in mijn collectie. Heb er gelukkig nog eentje liggen.

Tja, en laat dat nou een reden voor afkeur kunnen zijn. Als de mines zo dik waren is de kans op brandende delen op de grond ook groot. Natuurlijk lever je dan wel wat in qua beleving maar het gaat vooral ook om de brede crackling in de lucht. En die is volgens mij niet aangepast.

Hoe kan een crack attack dan niet zijn afgekeurd? omdat die iets minder breed schiet misschien?

Ik heb deze dit jaar er gewoon weer bij. We zullen zien hoe die nu gaat presteren in de straat. Voor 24 euro (freakactie) sowieso geen miskoop.

Hoe kan een crack attack dan niet zijn afgekeurd? omdat die iets minder breed schiet misschien?

Hoho, ik zeg niet dat deze is afgekeurd ofzo. Niet alle artikelen worden elk jaar opnieuw gekeurd. Maar dat het risico aanwezig was op afkeur bij een officiële test is wel duidelijk. Kan zijn dat de Crack Attack tot nu toe ook de dans is ontsprongen maar dan moeten we het daar maar niet teveel over hebben. Iets met slapende honden... :wink:

Maar toch vind ik het jammer. Had liever (kans op) afkeur gehad dan deze oplossing denk ik. Maar we gaan het zie

Aj, dat is wel een heel stuk minder zo en zal voor mij ook reden zijn om hem links te laten liggen. Zeker begrijpelijk, maar eeuwig zonde.

Zena zal wel proberen te teren op de successen van de vorige producties. Vanaf hier zal het aflopende zaak zijn voor dit product.

zag het al voorbij komen op de site van dealer hier in de buurt, jammer...
hopen dat ze de kartonactie weer gaan doen, het blijft een gave waaier.

Jammer, maar als je een karton de lucht in jaagt zal er genoeg chaos resteren lijkt me, kom maar op met die kartonactie Zena.

Gelukkig heb ik er nog 3...

Een andere vraag dan? Zijn er niet een aantal producten die hetzelfde doen? (los van de hevigheid) iets met Criss Cross crackhead? En had xplod in duitsland niet ook iets soortgelijks?

En wat gaat gebeuren met de tegenhanger in belgie? de Time Of Glory?

De Criss Cross Crackhead van Redwire lijkt mij een prima alternatief. Hopen dat er ook dit jaar weer een 50% korting actie komt net als vorig jaar.

Heb er 2 karton's van besteld, baal ook wel een beetje. Maar wie weet is hij toch nog super vet! :D Kan het toch niet annuleren, dus dan maar hopen op 't beste :D

BLACK FRIDAY KARTON ACTIE!!
Nog 1 keertje dan....
Karton Crackling Chry 2.0 (4 stuks) van 179,80 voor 85 ekkies!!

Bestel op www.zenavuurwerk.nl deze vette kartonactie. We hebben in totaal 150 kartons! Gebruik de volgende code in de winkelwagen: CRACK-LINGA-CTIE!-uMw8A

(er moet minimaal voor € 12,50 besteld worden buiten deze actie) op=op, dus als de code niet meer werkt is de actie voorbij. De code is hoofdlettergevoelig!

20181123_082854.jpg

BLACK FRIDAY KARTON ACTIE!!
Nog 1 keertje dan....
Karton Crackling Chry 2.0 (4 stuks) van 179,80 voor 85 ekkies!!

Bestel op www.zenavuurwerk.nl deze vette kartonactie. We hebben in totaal 150 kartons! Gebruik de volgende code in de winkelwagen: CRACK-LINGA-CTIE!-uMw8A

(er moet minimaal voor € 12,50 besteld worden buiten deze actie) op=op, dus als de code niet meer werkt is de actie voorbij. De code is hoofdlettergevoelig!

Bekijk bijlage 40979

Toch niet kunnen laten schieten, karton in the pocket :holland:

Back
Bovenaan