Crackling Chry 2.0 [Uitloop 2023]

Dat herken ik ook in deze bak. Op filmpjes een prima bak, maar als je er dan met oud en nieuw onder staat valt je mond bij wijze van spreken open. Echt een om te ervaren de Crackling Chry 2.0. Jouw kartonnetje zul je vast niet erg gaan vinden deze jaarwisseling!

Ook ik ben erg benieuwd :)

Ik ben nooit zo'n fan van crackling geweest en heb deze daarom eigenlijk altijd links laten liggen, maar begin na alle enthousiaste verhalen hier te twijfelen of ik er dit jaar toch maar een moet kopen... :p

Ik ben nooit zo'n fan van crackling geweest en heb deze daarom eigenlijk altijd links laten liggen, maar begin na alle enthousiaste verhalen hier te twijfelen of ik er dit jaar toch maar een moet kopen... :p

Sowieso halen je weet niet wat je ziet in de straat zeker met meerdere tegelijk. :)

Dat herken ik ook in deze bak. Op filmpjes een prima bak, maar als je er dan met oud en nieuw onder staat valt je mond bij wijze van spreken open. Echt een om te ervaren de Crackling Chry 2.0. Jouw kartonnetje zul je vast niet erg gaan vinden deze jaarwisseling!

ik ga proberen er minimaal 2 te filmen , de andere misschien als finale van een mooie box ofzo schieten , eerst 1 testen rond 22:00

Net kartonnetje van 2016 opgehaald, wist niet dat ze een nieuw label hadden gekregen. Als de inhoud maar hetzelfde geweld bevat :D

IMG_9783.jpg

Bijlagen

• IMG_9787.jpg
    IMG_9787.jpg
    147,9 KB · Weergaven: 1
Had een karton in de actie besteld,
Maakte mijn bestelling (in de winkel) open, zat er maar 1 in :bonk:
Ben bijna een kwartier bezig geweest om te bewijzen dat ik er 4 had besteld voor 80,- :frusty:

Had een karton in de actie besteld,
Maakte mijn bestelling (in de winkel) open, zat er maar 1 in :bonk:
Ben bijna een kwartier bezig geweest om te bewijzen dat ik er 4 had besteld voor 80,- :frusty:

Heel apart! Je zou denken dat een Zena afhaalpunt wel weet welke acties er zijn geweest, en al zeker dat het niet 1 CC kan zijn voor die prijs gezien de verkoopprijs veel lager ligt dan dat.

Net 1 afgeschoten, eerste 3 rijen gingen in 1 keer waardoor die ondanks de cakes eromheen omviel...

Gelukkig genoeg afstand en niemand in de buurt maar de hele straat verlicht..

De volgende maar even vasttapen aan een andere cake

Hier hetzelfde verhaal... de straat was gelijk verlicht... Leuke chaos maar de cake had zichzelf flink verplaatst zou maar zeggen. Heb er nog 3 te gaan.

Hier hetzelfde verhaal... de straat was gelijk verlicht... Leuke chaos maar de cake had zichzelf flink verplaatst zou maar zeggen. Heb er nog 3 te gaan.

Ik moet er ook nog een paar, tape hem nu maar vast op plankje en buiten nog aan oude cake die al afgegaan is...

Mensen pas dus op!

Back
Bovenaan