Crack V5

Pyroguy

VWC lid
Artikelnummer: 4360
Artikelnaam: Crack V5
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: 36
Effectomschrijving: Pure chaos met crackling en harde knallen.
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: €29,50

4360.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Een beetje prijzig, maar met korting echt het overwegen waard. Zeker zo per twee gaf hij lekker veel geweld, ik was erg enthousiast :)

Hoe waren de knallen Anaconda?

Altijd lastig te verwoorden natuurlijk, maar ik vond ze niet zo hard. Geen knallen als Secret Salute of Silver Salute, maar flink daaronder. De ti-salutes gingen nauwelijks harder dan de crackling boeketten.

De demo werd op een open grasveld geschoten en dan ervaar je de knal heel anders dan in een woonwijk. Maar voor de knallen zou ik hem niet aanraden. Eerder voor de combinatie crackling met ti-salutes, en die zijn (zoals Brian al aangaf) goed vol. Desondanks toch een leuke cake die ik zeker zal aanschaffen, maar voor harde knallen zijn er andere cakes :)

Deze cake sprong er wel tussenuit voor het geld. Hij ging niet zoals op het filmpje maar de crackling chry was goed en de salutes loeihard. Een verrassing discussie

2dkwndy.png

Deze was echt nice. Schoot vrij breed en niet al te hoog. Ti-salutes waren goed hard.
Nog een pluspunt vind ik de afwisseling tussen de rijen salutes en crackling boeketten. Toppertje!

Hier hoor ik niemand over . Dikke vette knallen.

Film van Pyrospace. Bekijk ook eens zijn youtube kanaal, heeft mooie films online staan

deze cake wordt zo weinig over gemeld en op video's is het niet dat je zegt wow maar ik zeg wel 1 ding koop dit geweld! de klappen die hier uit komen zijn echt bizar! wat is dit een topper!

video volgt later nog! ik zeg kopen!!!!

Idd! Ik ben niet zo goed bekend met de Maxx lijn, maar deze cake geeft goeie knallen af! Lijkt me een goeie cake voor op het lijstje! Waar ik alleen bang voor ben is dat er geen garantie bestaat voor aankomend jaar, dat de knal nog steeds zo superieur is! Niet vanwege het feit dat een aantal producten van katan teleurstelden qua knal, maar puur vanwege de 120dB regel!

Welk productiejaar was het? Afgelopen jaar vielen de salute cakes van Katan namelijk erg tegen... Zou er niet van opkijken als dit een cake van 2013 was.

Back
Bovenaan