Crack V5

Ik had dit jaar de 2014 variant, vond er niet veel aan.... geen harde salutes ook helaas. Leken dezelfde bombettes als de junior jack.

Jammer, op de filmpjes komt deze namelijk zeer goed over.
De aanbieding van 2 halen 1 betalen die ik op de webshop zag zal er ook wel om die reden zijn, jammer dat ze dan toch een oud fimpje gebruiken. Desalniettemin koop ik hem misschien wel, voor 15,- p/s misschien toch leuk voor in intro show.

Ik had dit jaar de 2014 variant, vond er niet veel aan.... geen harde salutes ook helaas. Leken dezelfde bombettes als de junior jack.
Zal ook wel uit die nieuwe fabriek komen. Was echt een slechte keus om daar de salute cakes te laten maken. Zit nog steeds met een karton junior jacks van vorig jaar.:( Die waren ook een regelrechte aanfluiting.

Zal ook wel uit die nieuwe fabriek komen. Was echt een slechte keus om daar de salute cakes te laten maken. Zit nog steeds met een karton junior jacks van vorig jaar.:( Die waren ook een regelrechte aanfluiting.

Dan word het bij katan tijd voor weer een nieuwe fabriek. Als ze alleen maar flut knalletjes leveren...

ik vin dhet erg jammer als ik het zo lees ik had vorig jaar dan een 2013 versie en ik stond echt te kijken! Wat een klappen!

Crack V5

Weet iemand toevallig ook uit welk productiejaar de goede versie met de hardere burst kwam? Als ik het goed begrijp uit productiejaar 2013?

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan