Cosmoblitz [Ass.]

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 01611
Artikelnaam: Cosmoblitz
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 1852,60
Aantal Schoten: 6x19 schoten
Effectomschrijving: 6x 19 schots Herlat serie. We hebben de mooiste effecten gebundeld en verdeeld over 6 verdomd goede cakes.
Tube diameter: 30 mm
Kartoninhoud: 1/1
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: €119,50
Voorverkoopprijs: €89,95
O.a. te koop bij: https://www.zenavuurwerk.nl/

lesli2019-20.jpg

Wij danken Zena Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik had iets meer variatie willen zien,qua kleuren. Maar de combi van blauwe,limoengroene en rode sterren,zeker mooi. Ook de blauwe sterren,met rode blink en glitterstaart,mjam. Dat hij er 2 keer in zit,helemaal niet erg. Maar vindt hem in zijn geheel,net niet spannend genoeg.

Dit is een set van zes afzonderlijke Pyromould cakes. Een set die dus de competitie met Buurtassortiment, Big 19 etc. aan moet gaan. Op zich geen slechte set; elke cake had prima uitwerkingen. Ik vermoed wel dat het samples waren, dus we moeten maar afwachten hoe het werkelijk gaat zijn.

Hierbij mijn filmpje van dit prima nieuwe 19sh assortiment gemaakt tijdens de ZENA Demo 2019 in Mijdrecht afgelopen week, natuurlijk het best in HD te bekijken:

Alleen dat eerste shot nog even onder controle krijgen... :wink:

Kansloos om te vloeken vanuit een leverancier om een artikel “aan te prijzen”... :bonk::rolleyes:

Las het net ook, is bijna antireclame op zo'n manier. Maarja als je zulke woorden moet gebruiken omdat je anders een product niet verkocht krijgt ben je ook wel zielig als importeur.

Kansloos om te vloeken vanuit een leverancier om een artikel “aan te prijzen”... :bonk::rolleyes:

Het is maar hoe je het interpreteert en waar je, je druk om kan maken. Ik zie het als niks meer dan een bijvoeglijk naamwoord. Kansloos en zielig is ook wel overdreven. :)

Leuk voor in de vooravond, maar er zijn betere sets beschikbaar. Bijv wkcd six blazen deze eruit denk ik.

Back
Bovenaan