Coronel Dakar Auto

Jullie hadden toch niet verwacht, dat dit daadwerkelijk kwaliteit ging zijn? :p

Ik haal er misschien nog wel eentje. Kan mooi in de kast naast de F1 Truck en Megatank.

Jongens.......zoiets haal je toch ook niet voor de kwaliteit? Zoiets haal je voor de functie. Hier staan er 3 in huis voor de kinderen, die vinden het helemaal geweldig.

Ik heb er net een zooi opgehaald bij Dennis in Almere haven.
Worden mooi verdeeld in de tassen van de kinderen, en ik weet zeker dat die 't fantastisch zullen vinden.

Hier ook 1tje gekocht. Uitwerkingen zien er op de film niet heel spectaculair uit, maar alsnog blij deze gekocht te hebben. Je ziet dit soort stukjes vuurwerk veel te weinig hier, dus blij dat GBV wel de moeite neemt.

We zien helaas te weinig van dit soort producten. Wel jammer dat hij zelfs op asfalt niet vooruit te branden is. In de vitrine doet hij het beter!

Zou dit over 15/20 jaar nou het zelfde zijn/gevoel geven, als het groene tankje voor ons nu is?

Vorig jaar 2 van gekocht en vond de uitwerking echt bedroevend. Komt idd amper vooruit. Echter vroeg mijn zoontje van de week "pap kunnen we weer zo`n autootje kopen'' Vind ze ook best aan de prijs.

Als je de uitwerking gaat beoordelen dan scoort zo'n product een onvoldoende. Als je het echter beoordeeld op het plezier dat met name kinderen hebben van zoiets dan scoort het een hele dikke voldoende. Ook puur als novelty, voor in de vitrinekast bijvoorbeeld, scoort dit product een dikke voldoende.

Back
Bovenaan