Zo, ook weer thuis.
Ik vond dat Evo (en GBV Weco) een prima visitekaartje hebben afgegeven richting hun klanten. Locatie, entourage, hapje, drankje, echt top!
Over het vuurwerk zelf heb ik nog een uurtje in de auto na zitten denken. Een korte samenvatting:
Unity of lights vond ik best oke. Best grote klappen voor 20mm, goed tempo (niet te sloom, niet te langzaam) en heel divers. Salutes op het einde zijn niet erg hard, maar vormen wel een leuke, originele afsluiter.
Color Ghost Als eenling vond ik niet zo bijzonder en zag ik meer plum- dan ghosteffecten. In groepsverband (in de finale) vond ik ze erg mooi.
Eccentric shots Lag niet in de lijn der verwachting, maar deze ga ik zeker aan mijn collectie toevoegen!
Twinkeling Bauhinia Nee, erg goed geprobeerd maar ik zag toch wel een flop. Overall was de uitwerking klein en vaak kwam het farfalle effect niet goed de verf.
MJB Cake Echt een topper. Zeker qua prijs/kwaliteit. Proefde ik ook bij de mensen om me heen.
Hellfire Thunder Mooi stukje vuurwerk. Goede fluit en goede knal.
Dragon Box 3 Vond ik echt onverwacht goed
Limited edition 3 Voor mij de verrassing van de avond. Komt met een beetje geluk ook zeker in mijn collectie. 3 voor mij erg mooie effecten in 1 doos en ook de uitwerkingen waren erg goed.
Snowstorm 2.0 Erg mooi uitgevoerd en voegt ook wel degelijk wat toe in vergelijking met de originele variant.
Color Storm Ik vond 'm eigenlijk best goed qua burst en kleurtjes. Maar voor mij net wat te eentonig.
Verder vond ik de 'oude boxen' erg goed presteren. The branco, Mega Willow, Noi-Z, daar doe je echt nooit een miskoop mee.
En tja, dan de Renaissance lijn… Deze viel voor mij wat tegen. Misschien had ik (mede door de hele hype, de prijzen en de marketingstrategie eromheen) wat te hoge verwachtingen, maar ik vond ze er niet echt uitspringen. De 'koning en koningin onder het vuurwerk', ik zag het niet zo.
Sonnet 9: als single shot misschien best prima, maar het kon mij niet echt bekoren.
Tempest: deze viel mij nog het meest tegen. Van die enorme hoeveelheid goud op het eerder filmpje heb ik maar weinig terug gezien vandaag.
Otello: best oke, maar ook weer niet bijzonder
Hamlet: die was ook best oke, lekker divers en met name de tails op het einde waren erg goed
Kingsmen: erg goed uitgevoerd en mooi stukje vuurwerk. Puur voor de echte liefhebber een must have, maar ook wel erg aan de prijs.
Finale I love it, gewoon lekker rammen. Maar toch hebben de steps gewonnen. Erg mooi en gevarieerd.
Kortom, ik heb me prima gemaakt en heb alles bij elkaar toch wel heel mooi vuurwerk gezien!