Cool Bastards

Hier wordt zeker wat meegedaan
Dit product wordt door grote aantallen
Heel het jaar voor ons geproduceerd
Zelf heel veel het jaar door getest
Geen problemen gehad in China
Maar dat neemt niet weg dat er geen problemen zijn
Ik vertrek over morgen naar China
En dit is wat daar besproken wordt

Ben gelukkig niet de enige. Mijn maat en ik hadden er beiden last van. Goed om te lezen dat er iets mee gedaan gaat worden.

Uit het verslag van het bezoek bij China Red blijkt dat ze afgelopen jaar moesten uitwijken naar een andere fabriek en dat daardoor de 2017 batch een stuk slechter was en laag klapte. Als het goed is komt er dit jaar weer de goede versie.

Positieve ervaring met de 2018-versie. Knal doet eigenlijk nauwelijks onder voor de grotere singleshots! Stond met verbazing te kijken...

Nee dit was nog van vorig jaar. 2019 batch. Was echt heel goed, misschien is dat op dit filmpje nog niet zo duidelijk.

Edit: de batch die ik had was toch de 2018 batch. Vond ook nog wat filmpjes van afgelopen seizoen, die wat duidelijker waren dan de vorige. Nog steeds voor 14 euro per 100 in de aanbieding bij Zena. Vgm krijg je ook de 2018 batch bij Zena.

En zo komen alsnog via belgie en duitsland de single shots op de markt maar in NL mogen we deze ‘levensgevaarlijke’ producten niet meer verkopen, triest.

En zo komen alsnog via belgie en duitsland de single shots op de markt maar in NL mogen we deze ‘levensgevaarlijke’ producten niet meer verkopen, triest.
inderdaad triest, tegen willens en wetens in een afwijkend product in de markt zetten omdat ze het verlies niet willen nemen en eigen zakken vullen boven veiligheid gaat. Ze slopen hun eigen branche.... maar goed daar zijn ze al jaren mee bezig door zgn imitatie vlinders, nitraten en dergelijke op de markt te droppen.

Ach ja ze zijn er alsnog vanwege die cool bastard 2.0. Gewoon een fluiter aangeplakt en het telt niet meer als singleshot

Een straatfilmpje van de 2019 batch. Het zijn echt kleine tubes, maar de uitwerking is best behoorlijk.

Back
Bovenaan