Cool Bastards 2020 [Uitloop]

pyrofan#1

VWC lid
Artikelnummer: KY5013
Artikelnaam: Cool Bastards 2020
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: ... gram
Aantal per verpakking: 40 stuks
Effectomschrijving: ...
Tube diameter: ... mm
Kartoninhoud: 20/40
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: € ...

cool_bastards_2020.jpg

Wij danken China Red voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt:
Wat hebben deze een vage vorm?! Lijkt wel een fluit patroon aan een thunderking gebonden...

Mines mogen meerdere tubes hebben dus dat lijk mij hier het geval ( zelfde met al die dubbel-slagen die je nu steeds ziet in de omschrijvingen ).

Het zal wel een fluitertje + knalbombette zijn om niet meer een “enkelshotsbuis” te zijn maar een cake.
Slim bedacht, hoewel de wetgever dit natuurlijk niet heeft beoogd met de nieuwe wetgeving.
In maart 2021 zijn er verkiezingen dus ik vermoed dat dit de “oplossing” is voor dit en volgend jaar. Daarna zal het wel afgelopen zijn met het afsteken van consumentenvuurwerk vrees ik.

Ik had al zo'n vermoeden dat het hier om een combinatie met een (fluit)fontein zou gaan, gezien de verdikking aan de zijkant van de Cool Bastard op de productafbeelding. Men is creatief geweest binnen de regelgeving en de fluitfontein vind ik echt een toffe toevoeging. Zo te horen goed fel en hard. Ik hoop dat de fluit zo hard is, dat men het wel uit hun hoofd haalt om deze vanuit de hand of onder de voet te schieten.

Ga hier bij de plaatselijke China Red dealer zeker een bulkje van bestellen in december. Lijkt mij echt leuk spul voor tussendoor. Op basis van de productvideo verwacht ik van de Cool Bastard 2020, samen met de Thunderking Scream van Katan, waarbij het om een soortgelijke uitwerking gaat, echt veel meer dan de nieuwe mines met één of meerdere bombettes.

Tja... ik weet niet zo goed wat ik er van moet vinden.
Een deel van de jeugd verpest het door met single shots te schieten op mens en dier, wordt dat verboden om onze traditie niet verboden te laten worden, komen ze met dit.
Koren op de molen voor de verbod gekkies...

Kerel, dat verbod komt er hoe dan ook toch wel, daar gaat deze single shot echt niet aan bijdragen.
Tja... ik weet niet zo goed wat ik er van moet vinden.
Een deel van de jeugd verpest het door met single shots te schieten op mens en dier, wordt dat verboden om onze traditie niet verboden te laten worden, komen ze met dit.
Koren op de molen voor de verbod gekkies...

Ondertussen bij erg veel CR dealers (uitverkocht) kan ook niet meer afgerekend worden.laten we hopen dat bestellingen die deze dingen al bevatten doorgaan. (Waarschijnlijk wel) want de katan scream worden gewoon verkocht en uitgeleverd.

Deze is dus afgekeurd zo te lezen, heb deze 2 x besteld, maar nog geen mail gehad van intratuin welke ik als vervanging krijg, zal de fast bastards wel zijn

Back
Bovenaan