Consumentenvuurwerk met productiefouten - 2015 / 2016

3x showtime mines in 18.00 uur project niet afgegaan ( geen productfout maar elektrische ontsteking weigerde)

Mega Mini in het 18.00 project verwerkt schoot alleen de 1e rij, later via reservelont aangestoken schoot hij 3 rijen. dus 12 rijen niet afgegaan.

Verder niets bijzonders

De Cruelty stopte ermee na het eerste salvo. Kwartiertje met rust gelaten en toen via de reservelont alsnog geschoten. Verder alles perfect.

Eigen schuld dikke bult. had je maar een bril moeten kopen.

/ontopic. alles deed het perfect. geen enkele weigeraar of fout

Had wel een bril gekocht maar die had ik op dat moment niet op, daarna niet meer van mn hoofd afgeweest. ik heb mn lesje wel geleerd iig

Crackling sky, daar kwam alles aan de onderkant eruit.
Royal Cannon, De Bombettes kwamen soms niet hoger dan 1 meter.

Een Mach one pijl die maar bleef vliegen en toen weer naar beneden vloog en op 3 meter hoogte knalde.
En een buurt assortiment cake die naar 1 schot uit ging.

Laatst bewerkt door een moderator:
Singleshots uit de Aftershock Box (40st) van Vuurwerkmania knalden erg vaak meteen op de grond.

Verder weet ik niet of dit tussen consumentenvuurwerk gezet moet worden, maar van de 40 Original Trueno's die ik had, ploften er zeker 20

De Tracer van Wolff, een fluitcake zonder fluit... Dan blijven er alleen kleine boeketjes over.

Massive waarbij de lont opbrandde en daarna niets, en dan is het toch jammer dat er geen reservelont aan zit

De we like it waren de lontbeschermers verwisseld. Dacht dat ik hem perongelijk bij de reserve lont had afgestoken, maar die was nog afgedekt. Lontje was ook zo kort :p

Broekhoff Crown Collection Osiris cake 1, bleef hangen na 2 salvo's. Bleef helaas nasmeulen, dus geen risico's genomen met het reserve lont.

Katan Amazing Fan cake C, 1e salvo ging prima, salvo 2, 3, 4 en 5 gingen tegelijk. Bij cake D gingen ze wel netjes na elkaar.

Wolff Strike Force, 1 pijl steeg niet op door te weinig stuwkracht. Klapte uit elkaar op ooghoogte.

Secret sensation van vuurwerktotaal waarbij de complete pot uit elkaar klapte. Gelukkig niets aan over gehouden.

- Een schot van de Hallucinator klapte op de grond, de rest van de schoten ging gewoon goed.
- 1 Thunderking van Broekhoff weigerde.

Royal Thunders waarbij minimaal de helft flopte of openflapte met wat gekleurde effectjes? Heel raar, ze deden het in ieder geval niet goed. Jammer, want als ze wel goed zijn en droog klappen ze echt prima!

De tweede cake van de Zena Golden Box had twee hoofdlonten. Deze lonten zaten aan de zelfde zijden van de cake. Bij de eerste cake zat een hoofdlont voor en de reservelont achter (zoals het hoort).

2 keer schobbejak van lesli die uit elkaar knalde, denk een fout in de mal van de pyromould.

Paar tubes die kapot knalde bij o.a donnerblitz pot van zena en dacht de brocade willow.

Singleshots uit de Aftershock Box (40st) van Vuurwerkmania knalden erg vaak meteen op de grond.
Ik had bij deze singleshots het probleem dat ze heel laag knalde.

Voorgaande jaren vrijwel geen problemen gehad maar nu is er toch wel een hoop mis gegaan :p

Back
Bovenaan