Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Thunder Smoke (Royal) waarvan de bombettes niet knalden en weer omlaag kwamen. Klapte één keer nog op de grond ook.
Cross (Mx/Marijn) die last had van vonkoverslag en in drie seconden leeg was.
Spinning Salute (Zena) die halverwege uit elkaar klapte waardoor er wat schoten gevaarlijk in het rond vlogen.
Ghost Song (Zena), hoewel dat al twee jaar terug was, die ook uit elkaar klapte.
Moet wel zeggen dat die laatste twee Zena producten oud waren. De Spinning Salute was geloof ik productiejaar 2009, en dat met die Ghost Song gebeurde al weer twee jaar geleden.
Er zijn geen zekerheden meer.![]()
Hoe bedoel je dat? Als het op het etiket staat mogen we er toch zeker wel vanuit gaan dat deze bij Vulcan vandaan komt?
Op zich hoeft dat niet zo te zijn. Ze kunnen het bij Schuurmans ook laten produceren in een andere fabriek en er een Vulcan papiertje omdoen. Het kan he. China is het land van de namaak.
Ik bedoelde het echter niet zo. Zover ik weet staat Vulcan bekend als kwaliteit onder profs. Als tussen die cakes al eens missers zitten... zijn er geen zekerheden meer.![]()
Ook de box gehad en doorlonten was geen probleem. Vreemde was dat hij bij cake 6 ineens middenin de cake stopte. Via reservelont van cake 8 andersom aangestoken. Nadeel is dat de cakes (8 stuks) zo onhandelbaar zijn als ze doorgelont zijn dat je ze haast niet meer in de doos krijgt.
Ik had ze alle 8 apart afgestoken. Bij mij moest ik bij 4 van de 8 cakes het reservelont aansteken omdat het hoofdlont het tot 4 keer toe niet deed. Hadden meer mensen hier last van?
leuke cake, maar wij hebben toch wel veel ellende gehad met aansteken.
in eerste instantie was het de bedoeling om hem in zijn geheel af te steken.
maar dat ging dus mis lont ging gewoon uit??
we hadden de mayhem ook en die hield ook op na 2 cakes.
tja en toen die lontjes weer aan krijgen.........
al met al mooie cake maar volgend jaar niet weer.
Queen Star Rockets Rubro
De grote pijlen hebben zo'n zwakke stijglading dat ze geen centimeter de lucht in gaan en op de grond tot ontploffing komen. Erg gevaarlijk.
Ook flink wat productiemissers hier;
Crackling Chrysantium die via de gewone lont niets deed. Via de reservelont wel een lekkere ragbak.
Hypnotised stopte na 2 rows.
Crackling Pearls die of halverwege stopte OF spontaan in de fik vlogen als ze leeg waren.
Pro Rockets 1 had een pijl zonder lontje. Zat geeneens een gaatje in om een eigen viscolontje in te prikken.
Rubro Silver Stars waarvan de helft het niet deed.
Veel fouten uit de stal van Zena en Rubro dus.