Concerto Rosso

Nee totaal niet....ik persoonlijk vind de Concerto Rosso stukken beter dan de Yellow Caps...Daarbij heeft de Yellow Cabs een hele andere fluittoon, die met zijn introductie een stuk beter was dan dat die nu is...ik vind de fluit te kort

Ik heb ook maar een kartonnetje besteld van deze super potten !
bij 2 of 3 tegelijk word het al een behoorlijk gekkenhuis.

Super pot dit ja, vind de fluit heerlijk en hij gaat maar door. Prijs is ook heel netjes voor deze cake omdat het toch een behoorlijke fluit is en ook nog redelijk qua boeket voor zo een lange fluit.

Zeker weten deze, Yellow caps vind ik niet best. De fluit hiervan is veel beter, effecten maakt niet zoveel uit.

Heb deze 5 keer besteld, voor mn showtje:D
Eerst heel rustig opbouwen met 1 concerto rosso en dan ineens 4 stuks tegelijk!(A)

2X live gezien en vind het ook een erg goed potje voor een goede prijs.
alleen staat bij mij toch de hidden missile base ((van sky line) beko vuurwerk) voor de deur omdat ik die toch net iets mooier vind qua boeketten en iets goedkoper is.

Zoals de meeste wel weten had ik 24 stuks aangeschaft.
Ik zal z.s.m. kijken of het filmpje geplaatst kan worden maar het is niet met woorden uit te brengen hoe dat was:p:p:p

grtz
Pyromaniac 1975

ik had deze ook maar eens besteld... volgend jaar komt hij er wat vaker op, want het was echt een topper!! :D

Deze vond ik echt tof. Tientallen keer beter dan op de films, heerlijke fluiten, heerlijk tempo, leuke boeketten en hij duurt ook nog eens lekker lang!
Must have!

Deze vond ik echt tof. Tientallen keer beter dan op de films, heerlijke fluiten, heerlijk tempo, leuke boeketten en hij duurt ook nog eens lekker lang!
Must have!

Ja precies deze moet je echt live meemaken, wilde dr nog meer aanschaffen op de 29ste maar ze waren helaas uitverkocht.

joehoehoehoeehehehehheeooooooeeeeeeee

wat een geschreuw, schreuwd die concerto rosso niet genoeg?

Back
Bovenaan