Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Filmpje Concerto Rosso 2009-2010, Wow deze kleine jongen heeft me toch wel aangenaam verrast, 1e keer dat ik deze gehad heb, voor herhaling vatbaar maar dan 4\5x doorgelont.
vond deze laatst op de demo weer een toppertje was erg leuk die schelle fluit. gewoon een heerlijke cake voor niet veel geld. vond wel dat door de fluit die eruit komt de boeketten veelste hoog gaan veel hoger dan andere cakes. hierdoor word het effect wel heel klein maar duurt de fluit ook wel weer langer.
hier het filmpje die op de demo genomen heb, per 2:
Bij mij was die anders dan vorig jaar :S ze gingen een stuk sneller, en ze gingen een voor een. Dus als er eentje uit een was gespat ging de volgende pas, en er kwamen ook kleuren boeketten uit en op het einde beste grote crackling.
Wat me vorig jaar niet op was gevallen was de crackling die in de tail verwerkt zit. Volgend jaar zeker weten weer een paar voor in een projectje, was erg geslaagd dit jaar.