Concerto Rosso

Dit was echt een super pot! Vele malen beter dan op produchtfilms, deze moet je live meemaken! Had er spijt van dat ik er maar 1 had.

Deze was ook wel leuk, al waren de effecten vergeleken bij de zware jongens wat aan de kleine kant.

DSC00301.jpg

Ik had deze pot 4x gratis gekregen, het zijn best leuke potten. Hier een filmpje van deze pot 2x doorgelont:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt:
Dit zijn erg goede cakes, had ze dit jaar voor het eerst. Maar ik ben nu echt verslaafd aan die grotere fluit cakes, volgend jaar meer!

@Saido: Wat een rotgeluid aan het begin van je filmpje! :p

vond deze laatst op de demo weer een toppertje was erg leuk die schelle fluit. gewoon een heerlijke cake voor niet veel geld. vond wel dat door de fluit die eruit komt de boeketten veelste hoog gaan veel hoger dan andere cakes. hierdoor word het effect wel heel klein maar duurt de fluit ook wel weer langer.

hier het filmpje die op de demo genomen heb, per 2:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Heeft geen zin bij deze cake...zoals je ziet wijken ze af...dus een breder beeld krijg je dus niet

Bij mij was die anders dan vorig jaar :S ze gingen een stuk sneller, en ze gingen een voor een. Dus als er eentje uit een was gespat ging de volgende pas, en er kwamen ook kleuren boeketten uit en op het einde beste grote crackling.

Was er wel positief over ! :D

Bij mij gingen er twee tegelijk in een fluit projectje. Ik blijf er positief over, geweldige potjes voor een betaalbare prijs!

Wat me vorig jaar niet op was gevallen was de crackling die in de tail verwerkt zit. Volgend jaar zeker weten weer een paar voor in een projectje, was erg geslaagd dit jaar.

Back
Bovenaan