[Compound] Kruitbuffel

Scav

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 03410
Artikelnaam: Kruitbuffel
Bruto Gewicht: 8.5 kg
Netto kruitgewicht: 1072 gram
Aantal schoten: 86 schoten
Effectomschrijving: 86 schots compound knaller! Grote effecten, harde klappen en brute finale.
Max. tube diameter: 25
Tijdsduur: 64 sec.
Stijghoogte: 20-25 meter
Kartoneenheid: 2
Adviesprijs: €…
03410-Kruitbuffel-kopi%C3%ABren.jpg

Volgens mij is het gaaf om die laatste waaier andersom af te steken. Geeft meer finale gevoel lijkt mij. Maar ja, dat kan wel lastig worden omdat dit compound is.

dit was voor mij in de red label de beste nieuwe die er tussen ziet, lekker tempo en die waaier is gewoon strak.

hij kost normaal 79.95 ongeveer nu voor dit als aanbieding voor 49.95

Ik verbaas me eigenlijk dat hier niet meer reacties staan. Oké, de eerste twee cake’s zijn niet heel bijzonder qua effect maar doen het in mijn ogen prima. De finalecake echter is wel bruut. Vorig jaar stond ‘ie bij mij in de straat en bij de finale ging de buurt uit z’n dak. Dit jaar weer gehad omdat ik met het finalevuurwerk niet wilde gokken op de Vuurwerkmania Super Stars (die achteraf prima presteerde!). Vorige keer waren de pauzes tussen de cake’s wel (te) lang. Door wat beter door te lonten liepen de blokken nu mooi achter elkaar aan. Dit jaar was de aanbiedingsprijs van vorig jaar de vaste prijs geworden, dus hoe werd je vorig jaar genept:angel: Maar hier heb je zeker geen miskoop aan!

Video van Saltybenefits

Lijkt gewoon een puike box hoor zo op de straatvideo! En dat voor nu 35 euri...

En mag aub die laatste cake los worden uitgebracht? Rij om rij, mines-boeketten, dat zou nou een regelrechte topper zijn!

Potver wat een indrukwekkende bak is dit zeg. Goede burst, lekker tempo en wat een crackling geweld. Deze ga ik proberen te vinden.

In die fabriek zouden ze die Zena Crackling Shape box weer moeten laten maken...

Als Chainsaw Box jlnu maar €95-€99 ipv €80, toen €50 in aanbieding nu €70??

Back
Bovenaan