[Compound] Dirty dozen

Scav

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 04637
Artikelnaam: Dirty dozen
Bruto Gewicht: … kg
Netto kruitgewicht: 232 gram
Aantal schoten: … schoten
Effectomschrijving: Uniek in Nederland! Rocket launcher compound. Deze box schiet jouw vuurpijlen één voor één in een gaaf tempo de lucht in. Inclusief 12 dikke pijlen!
Max. tube diameter: 17
Tijdsduur: 30 sec.
Stijghoogte: 30-35 meter
Kartoneenheid: 2
Adviesprijs: €49,95
O.a. te koop bij: http://www.vuurwerkplanet.nl

Wij danken Lesli Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Wowowowow dat klinkt extreem goed!!

Lijkt me een mooi opstapje voor 50mm singleshot compound combinaties :D

dit kan ook voor 7 euro; pijlenpakketje bij de duitse supermarkt halen en de fik derin :( Jammer! had er meer van verwacht!!

Effectomschrijving: Uniek in Nederland! Rocket launcher compound. Deze box schiet jouw vuurpijlen één voor één in een gaaf tempo de lucht in. Inclusief 12 dikke pijlen!

Leuk omschrijving wel, wat is hier precies compound aan? En uniek is het ook niet in NL, Witte Vuurwerk kwam hier in 2016 al mee met de Lion Meteor Shower en de Lyra Meteor Shower.
Die waren ook gewoon knetterduur, deze van Lesli ook, maar de film ervan toont ook geen kwaliteit voor het geld. Leuk voor het oog, maar naderhand denk je toch, had ik maar wat dikke cakes gekocht. :wink:

Dit is nu echt zo’n ding waar je buurman heel stoer mee naar buiten komt, en daarna stilletjes achter het raam naar jou vuurwerk zit te kijken. Zo’n product als dit vind ik pure misleiding voor de gewone consument.

Misleiding is het niet, je bent er toch zelf bij? Filmpje is erg eerlijk over wat voor baggerproduct dit is, zeker voor die prijs. Genoeg mensen die het toch kopen gok ik zo.

Waar is het filmpje gemaakt Nederland of China?
Is in Nederland de afstand tot het publiek niet achterlijk ver voor vuurpijlen, met andere woorden vallen daarom de effecten zo klein uit.

En het tempo is niet goed.
Het lijkt nu of je aan een pijlen show aan het kijken bent.
Dan hebben die van Witte tenten een beter tempo.

Dit is gewoon misleiding door Lesli. De "normale" consument komt in de winkel en ziet dit en verwacht er natuurlijk veel van, want zij lezen alleen de beschrijving van het product... dom dom dom van deze importeur.

Back
Bovenaan