Coloured Leopard [Compound]

Viva la Bang

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 04497
Artikelnaam: Coloured Leopard
Netto kruitgewicht: 594.72 gram
Aantal schoten: 72 schoten
Effectomschrijving: Uptempo fanshape bak met megavette blinkers en daarna een breed gevulde lucht met een diepgouden flowercrown en coloured Leopard colors! In de finale zit nog een harde crackling verwerkt.
Max. tube diameter: 20mm
Tijdsduur: 47 sec.
Stijghoogte: 25 meter
Kartoneenheid: 2/1
Adviesprijs: €69,95
O.a. te koop bij: Vuurwerkplanet
Screenshot_21.jpg

Wij danken Lesli Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Lijkt me best een mooie bak, alleen jammer van de grote afstand waar van hij is gefilmd. Zou hem graag van wat dichter bij willen aanschouwen.

Eeuwig zonde van dat 2e gedeelte met dat donkere kamuro goud, had dat gewoon brocades gemaakt, of golden palms, en het was een topper geweest

In het begin het hij een wow factor maar eenmaal over de helft stelde hij me toch nog teleur .
Ik vind dat de laatste tijd de kwaliteit van het vuurwerk behoorlijk achter uit is gegaan.
Steeds vaker komen ik rommelige effecten tegen. Of dat meerdere dingen allemaal ongeveer de zelfde effecten heeft. Dat de huisvader het niet zal uitmaken mij best. Maar als liefhebber ben je toch naar dingen opzoek waar je mee opvalt. En jammerlijk genoeg is alles een beetje het zelfde geworden.

Ik wil er eigenlijk wel een topic aan wagen om uit te leggen wat ik precies bedoel.

Begin is best goed met die grote spreiding van de blinkers. De overgang naar de gouden effecten is dan weer eeuwig zonde. Volgens de omschrijving flowercrown, dat zie ik hier helaas niet terug.

Deze is te koop bij bart Poppelaars onder de naam Monster Mania.
Exact hetzelfde alleen dan voor €49,95. Leuke prijs om erbij te schieten

Ik heb hem besteld, als het lukt dan maak ik er met de jaarwisseling een straatvideo van van relatief dichtbij. Dan probeer ik die naderhand te posten. Ben benieuwd want vind €49,95 niet duur voor zo'n waaier.

Ziet er nog oke uit toch, niet alle salvo's misschien, maar de meeste wel, voor €50 prima.
Benieuwd naar jouw ervaring en straatfilm. Het label is wel tof ook.

Ik had deze op de wishlist.
Maar op het moment van bestellen heb ik deze vervangen voor de Voodoo.
Heeft iemand nog filmpje?

Helaas dit blokje niet verfilmd. De strobe effecten kwamen ondanks de wind, goed uit de verf. Dit blokje kon mij toch niet helemaal overtuigen. Ik hou van een goede knal en dat hadden deze bombettes niet. Wel een leuk ding voor in een showtje of in de vooravond.

Laatst bewerkt:
Niet op film, maar vond hem niet tegenvallen. Voor die 20mm en een knappe aanbiedings prijs.

Deze was niet best, nee.
Zelfs met 6 boeketten naast elkaar imponeerde het totaal niet.
Dunne tails ook.
Afrader!

Back
Bovenaan