Colorful Thundertail

Ik heb verschillende mensen gesproken die deze al op een demo hebben gezien en die kregen bevestigd dat dat de nieuwe 2011 versie was. En diegene zijden dat het complete tempo eruit gehaald was en de knallen een stuk minder waren. Hij is overigens ook al geschoten op een aantal winkeliers demo's waar ook vergelijkings materiaal was in de vorm van een Silver Salute, Secret Salute en de Thunderstruck

Vorig jaar waren er ook 3 verschillende versies, waarvan er 2 zeer goed waren en 1 een wat lager tempo had (maar overigens nog steeds een heerlijke cake, die welliswaar minder kracht had dan de Silver Salute maar nog steeds z'n geld dik waard was). Ik had een versie die ruim een minuut lang liep te schieten en ik was er eigenlijk dik tevreden mee.

Wie heeft dan bevestigd dat het een 2011 versie was? Want eerder in dit topic zei iemand dat Bon nog geen nieuw vuurwerk binnen had tijdens die demo's. Kan even goed een van de tragere versies van vorig jaar zijn geweest.

Daarin ben ik het ook helemaal met jou eens patroontje. Het maakt mij ook niet zo heel veel uit welk tempo hij heeft, want ik had toevallig de snelle versie die alles eruit pompte in 30 seconden en dat was gewoon een puur spectakel maar als hij 2 keer zolang duurt kan je er ook weer langer van genieten.

Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik het ook al raar vond dat diegene die dat tegen mij zijden dat ze bevestigt hadden dat er een nieuwe versie geschoten was terwijl er ook heel veel zijden dat er nog geen nieuw spul van bon binnen was. Zij hadden het overigens bevestigd gekregen van de mensen die de demo's geschoten hebben maar dat zou ik nog even goed moeten navragen hoe dit kan terwijl er nog geen "nieuw" spul binnen was.

laten we maar 1 ding hopen voor diegenen die deze gekocht hebben, dat het allemaal oude productie is, of die nou lang of kort duurt, het is nu belangrijker dat de knal goed hard is, want voor die prijs zou het een flopper 1e klas wezen dan als de knallen ook nog eens zacht waren pffffff, hoop dat hij net als vorig jaar goed bevalt ;)

Man man man, deze net mee gemaakt maar wat een rammer is dit zeg! Volgend jaar komt hij sowieso op mijn lijstje te staan...
Wat ik hier lees over productie, ik weet niet of het een ouwe of nieuwe was, maar hard was hij zeker:rolleyes:

Man man man, deze net mee gemaakt maar wat een rammer is dit zeg! Volgend jaar komt hij sowieso op mijn lijstje te staan...
Wat ik hier lees over productie, ik weet niet of het een ouwe of nieuwe was, maar hard was hij zeker:rolleyes:

Hij was zeker weten hard! Ik had hem op een demo gehoord en toen was hij minder, maar vandaag jongen, wat een knallen, niet normaal. Lekker tempo en een flinke aandachtstrekker! Deze ga ik dit jaar zeker weer halen!

Edit: Dit is mijn satanistische post, post nummer 666

Ik had zoals gezegd de 2010 versie en die was ook weer super! Het tempo lag in het begin lekker hoog totdat hij even bij 5 schoten wat haperde en daarna weer in volle tempo door ging:p. Dit zorgde voor een erg raar maar leuk effect. Dus hopen dat ik aan het einde van het jaar deze er weer bij kan hebben!

na alle verhalen hier over verschillende tempo,s en productiejaren, kan ik zeggen dat deze pot het heel goed deed, ik had productiejaar 2011 en was er net zo als vorig jaar dik tevreden over, na mijn mening ging deze qua tempo juist beter als vorig jaar, in het begin gewoon rustig, maar wel met een oplopend tempo , zodat de laatste schoten er echt achter mekaar uit gingen, het was allemaal precies goed in mijn ogen, en de knallen waren echt hard, dus volgend jaar zekers weer ;)

Ik had er dit jaar 1 gehaald bij 123vuurwerk, vond het zeker geen slechte cake maar voor dat geld heb je gewoon betere knalcake's zoals de Thunderking XXL die knalde naar mij gevoel stukkie harder en zat betere tempo in.

Het opbouwende tempo vond ik zeer goed maar had het ide dat hij vorig jaar toch wat harder was. Had ook 2 stuks coloured thunder heaven van zena en die knalde toch wel wat harder.

Aanvulling voor startpost

Artikelnummer: DF1001
Artikelnaam: Colorfull Thunder tail
Afmeting: ...
Bruto Gewicht: ...
Netto Gewicht: 450 Gram
Aantal Schoten: 100 Schoten
Effectomschrijving: Color tail to salute
Stijghoogte: 25 Meter
Tijdsduur: 35 seconden
Kartoneenheid: 6/1
Richtprijs: €55,95

50 x Colourfull Thundertail van Bonfireworks

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

linkerkant staan er 10
rechterkant staan er 50
ik heb er van genoten :) keer wat anders he,miste alleen wat gillers tussen de knalblokjes.

Dit was inderdaad een heerlijk gezicht om naar te kijken.
Helaas niet te doen om dit zelf met oud en nieuw te toen ivm de kosten, maar zeer gaaf.

hoezo? is maar 3 ruggen, beetje korting erbij en voor 2500 staat dit bij je in de straat te beuken met oudjaar :D

Back
Bovenaan