Colorful Thundertail

mischien stomme vraag maar komt deze in de buurt van de silver salute ondanks het kruitverschil?

mischien stomme vraag maar komt deze in de buurt van de silver salute ondanks het kruitverschil?

De een vindt de Colorful Thundertail harder, de ander gelijk en sommige vinden hem zachter als de Silver Salute.

Zoals ik hem op de demo heb gezien en gehoord gaat hij naar mijn mening net een beetje harder als de silver salute.

Maar hier zullen denk ik verschillende meningen over zijn, een ding is zeker, hij knalt goed hard! :D

mooi dan neem ik er hier 2 van,lijken mij idd lekkere knallen maarja dat is vanaf de filmpjes gezien en jij hebt ze live gehoord.

thx.

Helemaal mee eens. Heb deze vorig jaar bij frits gehaald en vergeleken met die silver salute. Ik vond de silver salute toch echt duidelijk harder gaan.

Ik vond de silver salute ook harder gaan ZEKER WETEN!
Maar slecht is deze cake zeker niet want hij komt wel aardig in de buurd!
Ja en hij gaat ook harder als een binkie!

Ik heb em ook besteld! Van het filmpje uitgaande lijkt mij dit echt een goede cake, ik vind het tempo echt perfect! Hij duurt niet te lang en niet te kort, en de schoten volgen elkaar goed op. Met de 30% kortings actie bij 123vuurwerk werd dit blok wel erg aantrekkelijk.

Vorig jaar de orginele van dream fireworks gehad echter voor veel minder geld. (€35) het was een goed blok en naar mijn mening harder dan de silver salute maar nee 59,95 is toch iets teveel van het goede.

nou ik zie het wel,en met 30% korting kom ik ook op ong. 38 euro per pot das ook leuk. en ga nu gewoon deze proberen na afgelopen jaar de ss en op film vastleggen.

de meningen zijn idd erg verschillend en ook al istie wat zachter het spektakel is denk ik groter en zeker langer als de ss.

hier mijn film geschoten op demo intratuin pijnacker.
beeld is beetje gaar maar het gaat om de knal.vond hem zelf lekker knallen en ben blij dat ik hem 2x op de lijst heb staan.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Hij oogt nogal traag eerlijk gezegd. Ik denk dat deze mij na een seconde of 20 zou gaan vervelen. Of hij nou hard is of niet.

Vondt de knal goed van deze cake gisteren op de demo in Pijnacker. Hij gaat inderdaad langzaam, maar ik vindt dat niet er.

Ik hoop dat er nog wat andere filmpjes van komen want als dit tempo zo hoort laat ik hem zeker staan. Op de film die we eerst hadden gaan de schoten in een mooi temp achter elkaar aan. Deze cake wordt gewoon saai op de tempo of je moet er meer tegelijk aansteken maar dat was ik niet van plan:wink:

O nee dit tempo valt inderdaad erg tegen. Met een rapper tempo had deze cake veel spectaculairder overgekomen.

Ik snap je punt, maar dat is niet voor iedereen weg gelegt.

Heb de cake al meerdere keren gehoord en de knal is zeker goed te noemen.
Alleen vind ik het tempo er niet lekker uit komen.
Hij begon mij op het filmpje zelfs te vervelen.
Er zijn naar mijn mening betere knalcake's te krijgen.

Net bij Rijswijk gezien, knalt als de malle! Tempo was prima, niks op aan te merken en komt heeel erg in de buurt van de SS, misschien zelfs even hard.

Back
Bovenaan