Color Strike [Uitloop 2019]

Volgend jaar kijken of ik deze kan meepakken, want 'simpele' peony's met zulke mooie kleuren is waar ik van houd.

Superbox dit vooral die laatste fancake is grandioos, die moeten ze ook los gaan verkopen. Echt een aanrader.

Deze om 1800 geschoten en wat een prachtbox. Echt een box om in alle rust van te genieten.

Ja deze was rete lekker. Prachtbak schootm wat later op de avond beetje spijt van hij kwam niet goed tot z'n recht doordat t beetje mistig was. Superding!

Ook deze om 18.00 uur geschoten toen de winkel dicht ging. Was inderdaad fantastisch maar voor deze prijs....weet ik niet.

Wel snel weg bij jou steef!

BTW Misschien de titel veranderen naar Color ipv colour. Vergroot de zoekkans aanzienlijk als mensen het straat filmpje zoeken.

Grote effecten zeg. Mooie box, hadden ze compound van moeten maken. 169 is wel veel te duur, maar her en der te vinden met een mooie korting.

Zeker een hele dikke cakebox, echt prachtig met die heldere kleuren en dikke burst! Wel erg prijzig, maar nog wel goedkoper te vinden in de freakacties. Een twijfelgeval of ik 'm ga aanschaffen dit jaar, vorig jaar twijfelde ik ook al en toen was het 'm niet geworden. Het is toch een grote hap uit je budget..

Misschien dat ik zelf wel iets in elkaar ga knutselen, met de Sensation van Zena en de Wings of Darkness van Wolff. Dan heb je hetzelfde concept als dit blokje alleen dan in het klein!

Erg mooie box. De kleuren zijn geweldig. Helaas wel aan de prijs.
Het kleine broertje, de future legend, heb ik ook geschoten. Beiden erg goed, maar de kleuren van de color strike waren toch beter!

Deze had ik ook.
Opname is mislukt omdat ze de fik erin gooiden toen ik nog niet op mijn plek stond.
Maar ook een compleet andere waaier erin.
Meer mensen die dit hebben gehad?
Ik had hem namelijk genomen om die waaier.

Deze had ik ook.
Opname is mislukt omdat ze de fik erin gooiden toen ik nog niet op mijn plek stond.
Maar ook een compleet andere waaier erin.
Meer mensen die dit hebben gehad?
Ik had hem namelijk genomen om die waaier.

Huh? Ik wilde deze gaan bestellen voor komend jaar, maar als dit de standaard is, laat ik hem lekker staan. Die gekleurde waaier in het begin is hét selling point van deze box...

Back
Bovenaan