Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Nog s films gekeken en deze is echt super alleen bij sommige posts word er over de prijs gepraat en een ieder weet dat dit advies is en er altijd freakacties zijn, bij Vuurwerk Huizen staat hij voor mooie prijs wat die ook zeker waard is dus sla je slag nog als je op zoek bent naar een mooie kleurenbak...
Bij mij komt ie er zeker in!!
Ook in Huizen gewoon 169,95. Of heb jij een kortingscode?
Future Legend: €120 voor 1081gr./116sh= €11,11/100gr, €1,03/shWat Knalgoed zegt.
Gister live mogen ervaren. Zeer gevarieerde box, met mooie uitwerkingen. Alleen te prijzig, zou eerder voor de Future legend gaan.
Future Legend: €120 voor 1081gr./116sh= €11,11/100gr, €1,03/sh
Color Strike: €170 voor 1682gr./143sh= €10,11/100gr, €1,19/sh
Just for the recordBeiden dik €50 per 500grams cake, meeste boxen her en der zijn €25. Een 8 cakes box zou €400 zijn met deze prijzen, niemand zou het nog kopen. Zelfs bij €200 wordt er soms al gepiept. Weer heeeerlijk krom en te bespelen, dat prijsbewustzijn bij de consument. Maakt een importeur (Wolff bv. hier) maar al te graag gebruik van.
Jullie gaan weer uit van adviesprijzen, en freaks weten wel beter toch!! Altijd goedkoper te krijgen tuurlijk de gewone consument koopt m wel maar freaks niet, goed kijken naar acties ben je veel goedkoper uit. Dat snap je toch wel of niet?
Loze reactie, want ik claim niks over advies/freakprijzen; ik reageer op een reactie dat de ene box duurder is dan de ander. Conclusie: vrijwel gelijke duur. Duur vooral. Freakprijzen staan hier niet in de openingspost, die zijn namelijk niet standaard. Dat snap je toch wel, of niet?
Ik vond dit een hele mooie box, de waaiers zijn mooi uitgewerkt en de kleuren zijn fantastisch.
Wel wat te duur en Future Legend is inderdaad een mooi alternatief!
Oordeel zelf:
Ik vond dit een hele mooie box, de waaiers zijn mooi uitgewerkt en de kleuren zijn fantastisch.
Wel wat te duur en Future Legend is inderdaad een mooi alternatief!
Oordeel zelf: