Color Strike [Uitloop 2019]

Iemand die kan bevestigen dat dit een incident was, en wel de goede heeft ontvangen? Want ik wil hem graag in mijn collectie komend jaar, maar dan MET die eerste waaier inclusief Neon-Pearls.

Hopen op meer o&n ervaringen/filmpjes van 2017 want met die 1e pruttelwaaier is dde hele box m.i. wel om zeep

Ik heb hem geschoten rond 9 uur om er lekker rustig van te genieten.
Mijne was wel zoals op demo's maar als ik je filmpje zo zie is dit verre van wat ik had.
Helaas geen filmpjes gemaakt dit jaar ivm het weer maar jemig wat een prachtbak ik neem hem volgend jaar weer, de boeketen waren gigantisch en de kleuren waren heel helder.

Bij ging die zoals hij bedoeld is.
Zoals de waaier op bovenstaande filmpje gaat is hopelijk een productie foutje.

Besteld, ik kon het niet laten! Eindelijk, na jaren twijfel, staat hij in de straat komende jaarwisseling!

Ook maar is besteld. Was er in eerste instantie niet zo wild van, maar naar 10x kijken en de verhalen toch overstag gegaan.. iets met vakantiegeld en jeuk..

Ik heb nog een straatfilm van deze box. Helaas schoot hij een beetje door (onbedoeld). Dit is de box van Stefan, maar dan net even anders gefilmd :p

Mooi, mooi. 1e waaier perfect, verder prachtige kleuren; geen goud, geen crackling, geen blink...oftewel een verademing. Wel: soms enorm grote multicolour peonies, diverse schietwijze, soms de waaiers een tik te langzaam maar al met al een pracht om van te genieten.

Ik durf nie meer te zeggen of mijne 2018 was...maar zo te lezen kwam de verkeerde waaier erg weinig voor dus zal 1 klein groepje geweest zijn. 2 jaar geleden was deze in de outlets nog 115 meen ik, 85 is ronduit een dumpprijs te noemen, daar val je je met deze kleuren, shapes, grvuldheid en boeketgrootte absoluut geen buil aan!

Ik kon geen productie jaar vinden op mijn product maar hij was top! waaiers waren mooi en de peony's klapte er lekker in.

Vanaf 0:48

Blijft een goede bak, jammer (maar zeker begrijpelijk!) dat nagenoeg alle cakeboxen eruit gaan en vervangen worden door COMPOUND, dat word toch de toekomst....

Ja maar het kost een fabriek verder amper moeite om een cakebox compound te maken, dus dat kan nooit de reden zijn om dit uitloop te maken.

Deze meegenomen als vervanger.
Erg mooie bak, jammer dat het uitloop is. Kleurtjes, kleurtjes en nog meer kleurtjes. Beide waaiers waren ook erg mooi. Doorlonten was een puzzel :)

Back
Bovenaan