Color Storm

Misschien had ik hier iets teveel van verwacht.. ik had een soort van Funke Scala met lang brandende dahlia sterren in mijn hoofd. Desalniettemin wel een leuk blok hoor, erg benieuwd hoe hij het op de demo's gaat doen! :yes:

Niet verkeerd natuurlijk. Toffe kleuren met de titanium burst, maar dat tempo... Vind het daardoor maar niets, had liever een beetje opbouw gehad. Nu wordt het voor mij een beetje saai persoonlijk.

Vind het wel een gave box en kan dat tempo juist wel waarderen. Vind alleen de effecten vrij klein over komen.

Hij is vanavond geschoten en had zeker felle kleuren! Hij was net vers van de boot en had daardoor helaas last van vocht. En dat is geen smoes die van Evo komt maar dat was zelf 100% hoorbaar, de burst had een vage doffe niet harde klap. Dus we moeten deze box nog een nieuwe kans geven als ie droger is.

Hij is te zien op 01.50 op onderstaand filmpje.

Vind hem tegenvallen zo door de lange pauzes wat Marchel zelf ook al aangeeft. Als die korter zijn is het echt wel een leuke bak!

Huh, eerst is het verhaal dat deze last heeft van vocht en vervolgens zou het geen productie zijn? Ik denk dat ik dan nog maar een jaartje wacht... Dit is wat er op het veld stond (screenshot van een filmpje):

Screenshot_20190915_174223_org.mozilla.firefox.jpg

Lijkt me wel productie toch, met typefout... ? Overigens zou ik als importeur wel willen weten wat er van/namens mij wordt geschoten, of heb ik ergens iets gemist?

Back
Bovenaan