Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Past deze wel op de fietsJa, ben toch ook maar gezwicht. Geen geld voor zo'n bak. Lijkt nog niet zeker dat ik hier voor vergelijkbare prijs een Riakeo single effect box van zelfs halve NEM en shots (laat staan tijdsduur) beschikbaar ga krijgen. Dan is dit wel een beetje B-keus maar misschien wel met minstens zo bevredigend resultaat.
Op welke manier viel hij je tegen? Befaamde/beruchte cake 3, of anders?Zelfs voor 150 laat ik hem staan, viel echt tegen.
Misschien omdat je tijdens deze compound niet alleen een pilsje kunt nuttigen, maar ook nog rustig een tukkie kan doen zonder dat je echt iets mist.Op welke manier viel hij je tegen? Befaamde/beruchte cake 3, of anders?
Op welke manier viel hij je tegen? Befaamde/beruchte cake 3, of anders?
Zelfs in de rugtas had ie nog gepastPast deze wel op de fiets![]()
@fompert verwoord het precies goed hierboven. Het is gewoon een saaie bak.Ja waar vind je nog een 25/30mm bak voor nog geen 62ct per schot?
Tuurlijk, het is geen funke of riakeo, maar zo negatief als hier voorgespiegeld, vat ik niet helemaal.
Komt toch een beetje over alsof de standaard van mensen wat hoger is komen te liggen..?