Color Hypnose 244’s

Ja, ben toch ook maar gezwicht. Geen geld voor zo'n bak. Lijkt nog niet zeker dat ik hier voor vergelijkbare prijs een Riakeo single effect box van zelfs halve NEM en shots (laat staan tijdsduur) beschikbaar ga krijgen. Dan is dit wel een beetje B-keus maar misschien wel met minstens zo bevredigend resultaat.
Past deze wel op de fiets 😜 Zit hier ook sterk in dubio om hem te pakken voor die 150.

Op welke manier viel hij je tegen? Befaamde/beruchte cake 3, of anders?

Het is niet alleen die cake, uitwerkingen zijn matig (helemaal met wind), geen burst en geen spektakel. Het is hem gewoon echt niet, hij blijft je alleen in negatieve zin bij. En nee, een jaar drogen maakt hem niet ineens beter (ja er zijn wel eens natte compounds, die bovenop in een container liggen maar dat is geen hele partij).

Persoonlijk vind ik tijdsduur niet erg, ik kijk liever 2 minuten naar 150€ dan 1 minuut.

De dramatische kwaliteit zie ik aan de straatfilms niet af, maar zal m'n eigen ervaring, positief of negatief, zeker delen in januari.

Mooi dat hij een nog goed verkocht wordt, verdiend een tweede kans. Het is gewone een goede compound. Dat hij tegenviel is niet zo gek als hij al werd vernoemd naar product van het jaar voordat hij live gezien was.

Van de films vind ik de matige prestatie niet heel erg opvallen. Toch, 25 en 30mm mix bak, met 244 schoten voor 150 is wel echt netjes toch. Ik merk dat ik vooral twijfel door de overwegend negatieve reacties. In de vooravond lijkt me dit toch dikke prima.

• Like
Waarderingen: GMP
Ja waar vind je nog een 25/30mm bak voor nog geen 62ct per schot?

Tuurlijk, het is geen funke of riakeo, maar zo negatief als hier voorgespiegeld, vat ik niet helemaal.

Komt toch een beetje over alsof de standaard van mensen wat hoger is komen te liggen..?

Ik heb mijn FOMO altijd aan het begin van het jaar zullen we maar zeggen. Ik heb 'm gewoon besteld. Hij gaat in de vooravond op een rustig moment in de fik 😂

• Like
Ja waar vind je nog een 25/30mm bak voor nog geen 62ct per schot?

Tuurlijk, het is geen funke of riakeo, maar zo negatief als hier voorgespiegeld, vat ik niet helemaal.

Komt toch een beetje over alsof de standaard van mensen wat hoger is komen te liggen..?
@fompert verwoord het precies goed hierboven. Het is gewoon een saaie bak.
Als je naar prijs per schot gaat kijken zijn er zeker ook nog betere keuzes te vinden, sensation boxen vindt je ook voor 70ct pschot bijv. en die maken echt wel meer indruk.

• Like
Deze maakte niet echt een blijvende indruk op mij. Moet ik wel zeggen dat de kleurencombinaties wel goed waren, maar de burst laat het afweten (kan ook aan de wind hebben gelegen) Heb deze gefilmd en hoop ik nog te gaan posten.

Drogere versies bij minder wind zagen er prima uit, en inkakmoment is leuk op te lossen dankzij suggestie van GMP door eerste box andersom te stoken; vurig start met dan direct rustige gedeelte :thumbsup:

Waarschijnlijk een mindere gehad dan, heb A en B gelijkertijd aangestoken, kon er niet van in Hypnose raken. Waarschijnlijk omdat er een Total Event Box aan vooraf ging.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan