Color Hypnose 244’s

Het weer wat winderig
Grote kans dat het nog erg vochtig is
Kijk na deze is ook zo slecht oogt zelfde staat
vochtig is kwam ook net van de boot af

Presteerde teleurstellend, begon nog leuk met goede burst klappen, daarna werd de burst minder en tempo was ook niet best, en werd het ook een rommelig geheel misschien dat het ook door de wind kwam.

Nee deze box is in mij ogen te overhyped, zal deze volgend jaar niet nog 1x aanschraffen.

Ik begrijp echt niet dat mensen hier nog enthousiast over kunnen zijn. Eigenlijk alleen mogelijk als je ernaast alleen maar een paar 20mm potjes hebt geschoten.

Dit was absoluut de slechtste box die ik gisteren heb gezien. De moonwalker van 60 euro heb ik meer van genoten.

Ik begrijp echt niet dat mensen hier nog enthousiast over kunnen zijn. Eigenlijk alleen mogelijk als je ernaast alleen maar een paar 20mm potjes hebt geschoten.

Dit was absoluut de slechtste box die ik gisteren heb gezien. De moonwalker van 60 euro heb ik meer van genoten.
Je hoeft het ook niet te begrijpen, die van jou kan heel anders zijn geweest als die van mij. Absoluut beter dan 20mm, ging gewoon lekker!

Ik had vooraf een iets ander beeld van de werkelijke uitvoering, blok 3 viel tegen, viel zelfs bijna stil, dacht ook; gaat ie wel lekker? Loopt ie weL door??? Daarna pakte hij het weer op, tempo ging omhoog. Pff, ik ga volgend jaar volledig voor Funke! Wat was die gaaf!!! (of Rikaeo bv)

Ik had vooraf een iets ander beeld van de werkelijke uitvoering, blok 3 viel tegen, viel zelfs bijna stil, dacht ook; gaat ie wel lekker? Loopt ie weL door??? Daarna pakte hij het weer op, tempo ging omhoog. Pff, ik ga volgend jaar volledig voor Funke! Wat was die gaaf!!! (of Rikaeo bv)
Was ook zeer gecharmeerd van de Argento cakes. Had er helaas maar 2 en beide 25mm. Maar wat een burst en spreiding. Ook de kleuren waren superfel.

Ja het was gewoon een teleurstelling deze box, had hem als allerlaatst bewaard met hoge verwachtingen. Hiervoor boxen als glitterwillows en Freestyle madness gedaan, daar kwam deze gewoon niet bij in de buurt. Zo traag dat opmerkingen uit het publiek komen van "uuh hij gaat zo wel sneller?" ja op gegeven moment ging die wat sneller maar de heftigheid zoals op de krekelfilm was er gewoon niet. Jammer. Of zou het een vochtprobleem kunnen zijn? Nouja we gaan het zien als die wellicht volgend jaar wat beter gedroogd is?

Was zeker niet de topper van de avond maar presteerde gewoon goed, het trage tempo had ik gelukkig ook geen last van. Heb mijn exemplaar helaas niet op film maar schoot binnen ca. 1.5 minuut leeg. Dit blok presteerde als ik alle reacties tot nu toe lees heel wisselvallig, lijkt mij een geval onvoldoende kwaliteitscontrole.

Was zeker niet de topper van de avond maar presteerde gewoon goed, het trage tempo had ik gelukkig ook geen last van. Heb mijn exemplaar helaas niet op film maar schoot binnen ca. 1.5 minuut leeg. Dit blok presteerde als ik alle reacties tot nu toe lees heel wisselvallig, lijkt mij een geval onvoldoende kwaliteitscontrole.
1.5 minuut? Van mij 3 minuut en 20 seconden 😂

Tegen mijn principes in een nieuw artikel gekocht door de hype en een beetje FOMO. Ik was mij dus al bewust van de gok en daarom niet heel teleurgesteld dat hij toch een beetje tegenviel. Niet super slecht maar niet zoals de film.

Eens met bovenstaande reacties. Deze bewaard als finale. Teleurstellend. Rommelige boeketten, te laag tempo, weinig vulling. Had van Rubro beter verwacht.

Ik heb hem na alle reacties juist niet meer als finale geschoten. Ik schoot hem tussen de W triple layer, de Eastern Eclipse en de IG. De hypnose was gewoon de minste van deze 4. Desondanks ben ik niet super negatief. Als het slome stuk er niet in zou zitten zou het een prima bak zijn, maar niet voor dat geld.

Dit jaar was dit mijn enige compound en ik vond hem eigenlijk best dik. Het trage tempo was misschien wat saai, maar daardoor kon ik er wel langer van genieten. Het verschil tussen 25mm en 30mm merkte je wel duidelijk. Voor 182 euro zou ik hem alleen niet snel opnieuw kopen.

Op mijn video komt hij trouwens beter over dan sommige die hierboven staan.

Back
Bovenaan