Color Hypnose 244’s

Lastig, de Symphony deed het erg goed gister maar de Bounty daarintegen weer vreselijk slecht. Welke lijn zal de CH gaan volgen?

Nee die zit in een kooi als het goed is! Wel bevestigt gekregen door winkelier, maar misschien meerdere batches in omloop. Iemand die dit kan bevestigen?

Als deze daadwerkelijk kooiloos is zeg ik alvast, je moet niet raar gaan staan kijken als deze kwalitatief net zo presteerd als The Big Final

Edit: Maar ik denk dat het wel goed komt, als ik beide officiële films naast elkaar leg heeft de Color Hypnose een doffere burst.

Laatst bewerkt:
Vreselijk slecht valt ook wel mee als je de mensen die dr bij waren moet geloven...hij was duidelijk minder als bij Ano maar om nu te zeggen dat hij vreselijk slecht was das ietsjes overdreven denk ik..
Vreselijk is misschien misplaatst maar wanneer je het product maanden lang gehyped ziet worden, er discussie ontstaan is en onrust door missende informatie die allang duidelijk bleek te zijn bij Rubro zelf. Vreselijk voor de winkeliers die hoogstwaarschijnlijk veel gezeur en gezeik gaan ervaren door dit grapje. Deze box had maximaal 115 mogen kosten, de acties van 99 waren leuk maar zelfs dan liet ik hem staan. No offense!

Vreselijk is misschien misplaatst maar wanneer je het product maanden lang gehyped ziet worden, er discussie ontstaan is en onrust door missende informatie die allang duidelijk bleek te zijn bij Rubro zelf. Vreselijk voor de winkeliers die hoogstwaarschijnlijk veel gezeur en gezeik gaan ervaren door dit grapje. Deze box had maximaal 115 mogen kosten, de acties van 99 waren leuk maar zelfs dan liet ik hem staan. No offense!
Eens ik vind ook dat er hier wel redelijk misleidend te werk gegaan word. Die communicatie had gewoon veel beter gemoeten. Ik ben alleen bang dat niemand bij Rubro dr ook maar één seconde wakker van zal liggen. Ik ga dat dus ook maar niet doen en ga gewoon lekker van deze bak genieten hier in de straat.

Ga ik ook maar doen, vind de communicatie en info vanuit de importeur(s) wel erg mager dit seizoen waar het het wel eens anders is geweest.

Het hoeft niet gelijk te zeggen dat het artikel zonder kooi slecht presteert.

Als ik het vergelijk met de F.U. van broekhoff die ook kooiloos is om een voorbeeld te nemen, die presteerde ook dikke prima. Harde burst en grote boeketten. 'T is wel apart dat Rubro zelf gezegd heeft dat deze in kooi zou komen en nu zonder is.

Toch heb ik wel vertrouwen in dit product. De Blitz en Sky die gisteren werden geschoten waren top! Dat zijn toch ook nieuwe Rubro producten. Daarnaast is mijn gevoel, puur persoonlijk, dat bij veel van de “legendarische rubro producten” de eerste batch de beste was. Immortal Gold, Transbomber, Secret salute bv. Daarom hoop/denk ik dat dit nu ook het geval gaat zijn. En ja de CB viel gisteren tegen, maar dat is Mania. Ik weet dat hoort bij Rubro, maar toch heb ik daar een ander gevoel bij. Daarnaast viel hij tegen omdat hij wordt vergeleken met de sample (terecht dat mensen hier over vallen), maar zonder die sample had niemand dit een slechte box gevonden. Misschien niet je smaak, maar toch niet kwalitatief slecht. Alles puur gebaseerd op mn eigen mening.

Het hoeft niet gelijk te zeggen dat het artikel zonder kooi slecht presteert.

Als ik het vergelijk met de F.U. van broekhoff die ook kooiloos is om een voorbeeld te nemen, die presteerde ook dikke prima. Harde burst en grote boeketten. 'T is wel apart dat Rubro zelf gezegd heeft dat deze in kooi zou komen en nu zonder is.
Blijkbaar niet alleen de Color hypnose. Zitten wel meer nieuwe boxen niet in kooi, welke vorig jaar wel in kooi zaten.

Back
Bovenaan