feabal
VWC lid
Zonder, gister open gemaakthéy maar is deze nu met of zonder kooi?
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Zonder, gister open gemaakthéy maar is deze nu met of zonder kooi?
![]()
Dat is een hele goede vraag!Waar zou deze een tijdje geleden geschoten kunnen zijn?
Importeurs demo wellichtWaar zou deze een tijdje geleden geschoten kunnen zijn?
Ga ik ook vanuit, gezien het ook een tijd geleden wasImporteurs demo wellicht
Is de Symphony ook kooiloos?Lastig, de Symphony deed het erg goed gister maar de Bounty daarintegen weer vreselijk slecht. Welke lijn zal de CH gaan volgen?
Vreselijk slecht valt ook wel mee als je de mensen die dr bij waren moet geloven...hij was duidelijk minder als bij Ano maar om nu te zeggen dat hij vreselijk slecht was das ietsjes overdreven denk ik..Lastig, de Symphony deed het erg goed gister maar de Bounty daarintegen weer vreselijk slecht. Welke lijn zal de CH gaan volgen?
Vreselijk is misschien misplaatst maar wanneer je het product maanden lang gehyped ziet worden, er discussie ontstaan is en onrust door missende informatie die allang duidelijk bleek te zijn bij Rubro zelf. Vreselijk voor de winkeliers die hoogstwaarschijnlijk veel gezeur en gezeik gaan ervaren door dit grapje. Deze box had maximaal 115 mogen kosten, de acties van 99 waren leuk maar zelfs dan liet ik hem staan. No offense!Vreselijk slecht valt ook wel mee als je de mensen die dr bij waren moet geloven...hij was duidelijk minder als bij Ano maar om nu te zeggen dat hij vreselijk slecht was das ietsjes overdreven denk ik..
Eens ik vind ook dat er hier wel redelijk misleidend te werk gegaan word. Die communicatie had gewoon veel beter gemoeten. Ik ben alleen bang dat niemand bij Rubro dr ook maar één seconde wakker van zal liggen. Ik ga dat dus ook maar niet doen en ga gewoon lekker van deze bak genieten hier in de straat.Vreselijk is misschien misplaatst maar wanneer je het product maanden lang gehyped ziet worden, er discussie ontstaan is en onrust door missende informatie die allang duidelijk bleek te zijn bij Rubro zelf. Vreselijk voor de winkeliers die hoogstwaarschijnlijk veel gezeur en gezeik gaan ervaren door dit grapje. Deze box had maximaal 115 mogen kosten, de acties van 99 waren leuk maar zelfs dan liet ik hem staan. No offense!
Vorig jaar Evo al. Straks maar naar Duitsland waar je zeker de goede blokken krijgt.Tis een beetje des Rubro lijkt het wel. Ze hadden die naam natuurlijk al vanuit het verleden en -daar leek het een beetje op- waren ze net weer een beetje vanaf.
Nou begint de show gewoon weer opnieuw.
Blijkbaar niet alleen de Color hypnose. Zitten wel meer nieuwe boxen niet in kooi, welke vorig jaar wel in kooi zaten.Het hoeft niet gelijk te zeggen dat het artikel zonder kooi slecht presteert.
Als ik het vergelijk met de F.U. van broekhoff die ook kooiloos is om een voorbeeld te nemen, die presteerde ook dikke prima. Harde burst en grote boeketten. 'T is wel apart dat Rubro zelf gezegd heeft dat deze in kooi zou komen en nu zonder is.