XxInktVisxX
VWC lid
is ie al in een demo geweets?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Kleine moeite om even terug te lezen toch? Staat echt een aantal posts hierboven.is ie al in een demo geweets?
Kan niet staat nog op de boot uit china...is ie al in een demo geweets?
TitanicIk hoorde net dat de boot tegen een ijsberg gevaren is![]()
je meent het. nou zie wel veel nieuwe demo's dus je weet maar nooitKleine moeite om even terug te lezen toch? Staat echt een aantal posts hierboven.
bedankt voor de infoKan niet staat nog op de boot uit china...
En aangespoeld op bounty eiland?Ik hoorde net dat de boot tegen een ijsberg gevaren is![]()
Hopelijk hebben ze een reddingskooi!En aangespoeld op bounty eiland?
Hmm mag ik vragen hoe je aan die informatie komt?.Kan niet staat nog op de boot uit china...
zijn nog niet binnen . Word net voor de kerst begreep ikDeze zijn ook geleverd zonder kooi....
![]()
Zijn inmiddels (deels) uitgeleverd. Info komt rechtstreeks van een winkelier die deze vandaag aan het inruimen is geweest.zijn nog niet binnen . Word net voor de kerst begreep ik
Hmm mag ik vragen hoe je aan die informatie komt?.
Met vriendelijke groet
Zijn inmiddels (deels) uitgeleverd. Info komt rechtstreeks van een winkelier die deze vandaag aan het inruimen is geweest.
Dit is 100% correct!Zijn inmiddels (deels) uitgeleverd. Info komt rechtstreeks van een winkelier die deze vandaag aan het inruimen is geweest.