Monster Ride

Vanaf het eerste jaar is dit echt een ongekende topper, veel gestookt ook en verveeld echt nooit.

Deze is nog altijd goed ja en wordt intussen ook wel een icoon in de vuurwerkwereld. Beetje de maatstaf voor de kleine cakies ofzo. Toppertje.

Weer genoten van deze topper. Vrienden die stonden te kijken waren ook onder de indruk van de klappen en effect grote. Te zien vanaf 08:16

Ik vond de nieuwste batch zelfs nog dikker dan de voorgaande jaren. Het tweede effect had een mooie groen met oranje/gele blink.

Voor het geld echt een bizarre topper. Bizar dat dit kan met 25mm (burst en spreiding).

Ik vond de nieuwste batch zelfs nog dikker dan de voorgaande jaren. Het tweede effect had een mooie groen met oranje/gele blink.

Voor het geld echt een bizarre topper. Bizar dat dit kan met 25mm (burst en spreiding).

Mee eens had die ook 2023 batch papieren laagje erop

Super harde burst en spreiding

Dit jaar voor het eerst gehad omdat het op 1 of andere manier elke keer erbij in schoot. Echt een topper en blijvertje..

Maar rubro? Maak een grotere cake met deze kwaliteit en je hebt nog een topper erbij..en niet die 20mm “meuk” waar zelfs de oosterburen beter in zijn..

Dit jaar voor het eerst gehad omdat het op 1 of andere manier elke keer erbij in schoot. Echt een topper en blijvertje..

Maar rubro? Maak een grotere cake met deze kwaliteit en je hebt nog een topper erbij..en niet die 20mm “meuk” waar zelfs de oosterburen beter in zijn..

Mee eens wat betreft de Monster Ride, oneens in de 20 mm meuk. Ik ben zelf zeer sceptisch over de 20 mm cakes, maar Rubro heeft dit jaar echt veel toppers in 20 mm geleverd.

Het is niet zo dat ik tegen 20mm in algemeen ben maar rubro heeft qua ontwikkeling een heel ander pad gekozen dan waar ze altijd goed in waren.. in vergelijking met die tijd vind ik het wel echt van slechte kwaliteit en merken zoals weco DE, Zena BE, maar vooral in NL zoals wolff en magnum doen het echt veel beter.. in de 20mm.

Zal de uitspraak meuk wel iets nuanceren want dat is voor twee andere importeurs weggelegd haha

Terug bij de monsterride. Ben benieuwd of dit artikel een kooi had want mocht dit niet zo zijn wat ik vermoed dan biedt dat wel hoop. Burst was prima

Aantal jaar geleden een karton van gehad, zat niet in kooi.

494ac196-f3e2-4cfa-9fe9-24a710ceadaa.jpeg

a9fa4a71-dfb9-4b6b-8e16-25bd177110f3.jpeg

Wat een ongelooflijke topper blijft dit toch. Ook dit jaar weer meerdere geschoten en ze deden het weer uitmuntend.

Dit is echt een Toppertje van een cake, elke x weer verbaas ik me over de uitwerking.
Al jaren een karton op de bewuste dag wegstoken, volgens mij is deze kooiloos, ondanks wat de vouwen in de doos hierboven geschreven doet vermoeden.

Back
Bovenaan