Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Nu maar een winkeliersdemo afwachten waar productie wordt geschoten. Vette cake voor 25 euries.
Justem. Gentlemen hold your horses....
Ik zou 'm graag bestellen maar heb inmiddels een wantrouwende blik gekregen op hetgeen de importeurs ons voorschotelen in de periode september - november. Binnenkort zal er vast een demo zijn waar men productie schiet. Ben erg benieuwd! Seeing is believing, en tot die tijd geloof ik er nog vrij weinig van.
En tegelijkertijd is Vuurwerkvisie de afgelopen jaren niet voor niets meerdere keren door onszelf verkozen tot Beste Vuurwerkimporteur van NL!! Juist toch o.a. vanwege het feit dat keer op keer de artikelen juist WEL doen wat ze op de demo's deden en de prima prijs/kwaliteit-verhouding? Waarom wordt daar nu opeens aan getwijfeld? Zelfde importeur, zelfde mensen en zelfde Chinese fabriek...
En tegelijkertijd is Vuurwerkvisie de afgelopen jaren niet voor niets meerdere keren door onszelf verkozen tot Beste Vuurwerkimporteur van NL!! Juist toch o.a. vanwege het feit dat keer op keer de artikelen juist WEL doen wat ze op de demo's deden en de prima prijs/kwaliteit-verhouding? Waarom wordt daar nu opeens aan getwijfeld? Zelfde importeur, zelfde mensen en zelfde Chinese fabriek...
Vervolgens presteerd de zena cake box dit jaar opeens een stuk beter?! Tegenover voorgaande jaren.. Prima prijs kwaliteit verhouding zeker, maar deze effecten zijn ruim 2 keer zo groot en gevuld als de producten van de andere jaren. De reden waarom hun tot beste importeur zijn gekozen is grotendeels te danken aan de marketingstactiek van het bedrijf! Gratis vuurwerk geven op producten waar 'korting' op zat, veel effecten verwerkingen in producten die wij als liefhebber en de consument graag wilt zien ( denk aan goudeffecten ). Denk verder ook aan de acties die zij hielden op facebook etc.. zo kan ik wel even doorgaan! Dat heeft dus niks te maken met de kwaliteit en grootse boeketten die ze leverde.. daar lopen ze erg achter op Wolff. Die heeft niet bezuinigd op de inkoop en geeft het maximale wat er gehaald kan worden binnen onze regels. Als het vervolgens veel grootser etc is dan dat, dan zegt mijn gevoel gelijk: Dit kan niet.
dus als beste importeur verkozen vanwege de marketing??
ik kies toch echt de beste importeur op basis van wat ik zie. al geven ze me 10x de hele collectie is het niks dan is het niks en dan stem ik er echt niet op.
en de zena cakebox? mischien omdat vwt het nu beslist.. en ze wat dingen hebben aangepast
en is de zena cakebox niet aangepas door zena zelf?
want vwt heeft nu de hff caliber box
Ach, dit heb je elk jaar weer. De Ct leek ook te mooi om waar te zijn, maar...
Als je twijfelt koop je hemt toch niet, als je niet gelooft in China filmpjes koop je hem ook lekker niet en wacht je een jaar. Ik kan er wel slecht tegen als je dan lekker gaat speculeren en iedereen die hem gekocht heeft aan het twijfelen maakt.