Color break

voor dit geld zekers niet laten staan he, er zijn weinig goedkopere vergelijkbare potten, dus al zou je hem alleen maar gebruiken voor in de vooravond, heb je er zekers veel plezier van

Wat een toppertje! Ik kan hem iedereen aanraden, ook om 12 uur misstaat hij niet! Goed uitgewerkte boeketten en een geweldig zacht prijsje.
Boven mijn verwachtingen goed, topper!

Dit was zeker een goed potje. Prima boeketten en een goede knal. Ook de finale stond niet mis. Tempo was trouwens ook erg goed. Je vind bijzonder veel goede cakes voor die prijs en daarbij komt dat hij ook nog een rijtje meer shots heeft. (20 shots)

Ik had er dit jaar 2, een toppertje voor dat geld!
10 euro voor 20 shots, goede uitwerking, mooi tempo. Wat wil je nog meer?

ak8pr7.jpg

was zeer te speken over dit potje, een goede budget cake als je het mij vraagt ;)

In tegenstelling tot andere members vond ik hem niet echt denderend. Ik heb hem met 3 tegelijk geschoten en was niet onder de indruk, rommelige effectvorm en ook niet al te groot.

Het filmpje van Pigi lijkt het meest op de versie die ik had. Als ik die van Thomaz had gehad was ik een stuk enthousiaster geweest.

tog wel een mooi bakje hoor! voor het geld zeker.
Alleen die brocade achtige boeketjes komen niet echt op me over.

Ik vond hem niet heel overtuigend. Een mooie cake voor het geld, dat zeker! Maar de effecten waren een beetje rommelig. Leuke cake voor 's avonds!

was een heerlijke bak.
Deze vind ik zelfs nog 12 uur waardig!
Allemaal een groot boeket.
heerlijke kleuren.
voor die 10euro niets mis mee!!

Waar koop jij deze cake voor 5 euro?
Hij kost overal 10 euro en dat is hij zeker weten waard, echt een must have voor dat geld.
Dus mocht jij hem voor de helft kunnen krijgen dan doe je helemaal geen miskoop.

Waar koop jij deze cake voor 5 euro?
Hij kost overal 10 euro en dat is hij zeker weten waard, echt een must have voor dat geld.
Dus mocht jij hem voor de helft kunnen krijgen dan doe je helemaal geen miskoop.

Vuurwerk4all Leiden heeft ze in de aanbieding voor 5 euro..

Jammer dat hij nergens single wordt geschoten. En de zowel positieve als negatieve reacties doen mijn wat alert zijn. Zeker geen slechte cake hoor uit deze serie, qua prijs kwaliteit denk ik dat hij best optimaal is. Jammer van de wisselende kwaliteit en het missen van een single filmpje..

Desalniettemin voor 10€, hoop ik anno 2012, staat hij wel op de lijst!

Iemand die een filmpje single heeft, je zal mij er iig een heel groot plezier mee doen!

Dit jaar in mijn show verwerkt. De bedoeling was om een rustig gat op te vullen tussen twee 'knal' momenten in en dit pakte zeer goed uit. Na een Extreme Salute en twee Mega Finale's volgde deze cake. De boeketten waren 2/5 qua grootte van de ES en MF, waardoor dit erg mooi uitpakte!

Als losse cake zou ik hem voor 10,- niet nemen. Dan is er wel iets mooier/beters te vinden voor dat geld.

Back
Bovenaan