Collision Thunder

Tsjonge t kan ook nooit s goed zijn he!!! Koop dan ergens anders je spul waar jij er zeker van bent met wat je krijgt, van dit gezeik word ik zo moe Vuurwerkmania heb een superdemo met prachtige producten en een prachtaktie op dit moment en nog zijn er mensen niet tevreden. Ik hoop dat deze bak zo ontiegelijk goed presteert dat jij spijt krijgt als haren op je hoofd dat je m niet gekocht hebt, verder hoop ik dat degenen die m gekocht hebben hier echt veel plezier aan beleven....

Daar heb ik alle vertrouwen in.:wink:

Ik word een beetje moe van al die klagers! Vuurwerkmania zet een mooie Demo neer. Levert mooie producten met daar bovenop nog 30% korting! Als er een product niet voldoet, dan wordt hij niet geleverd ( zie topic Johnny Dangerous). Alles producten die ik vorig jaar had kwamen overeen met de demo. Het is heel simpel! Of je bestelt een nieuw product met een kleine risicofactor of je gaat voor zkerheid en je wacht een jaartje!

Om nou Vuurwerkmania te betichten van volksverlakkerij, nadat zij alle freaks voorzien van info, acties en nog andere leuke dingen wat eigenlijk geen verplichting id, dan heb ik zoiets blijf dan lekker weg! Je kunt iets ook gewoon waarderen he, dan altijd maar het negatieve belichten!

Uiteraard mag je een eigen mening er op nahouden, net als ik de mijne. Wat jij negatief noemt, noem ik realistisch.
Wel denk ik dat mijn reactie er een is om te informeren omtrent hetgeen ik heb gezien.wat ik heb gezien kan niet en komt niet in de straat op 31 december.
Er zijn teveel mensen die hierdoor niet juist geïnformeerd worden.

Dat jij daar moe van wordt is wellicht omdat je teveel wilt geloven dat dit wel kan en/of teveel op het forum zit.

In de straat lijkt alles toch heftiger is mijn ervaring, dus ook al presteert die iets minder, het zijn wel 250 vuurwerkmaniakwaliteit shots die eruit rammen in een minuut tijd. Dus zelfs al is die wat minder dan de sample, dan nog lijkt het me een erg toffe box.

Kritisch zijn is begrijpelijk maar het valt me op dat we heel gauw roepen "dit kan nooit" en we de laatste jaren toch vaak echte kwaliteits bakken in de straat hebben staan.

We zien het vanzelf wel in de december demo's.

Dat de boxen op de demo wat waren opgevoerd daar twijfel ik niet eens over. Maar een opgevoerde versie op tig meter afstand op een open veld geeft hopelijk een zelfde indruk als de winkelversie op enkele meters afstand in de straat. :yes:

Ik laat deze iig dit jaar voorbij gaan. Niet dat ik er geen vertrouwen in heb maar meer omdat ik hem op dit moment toch echt iets te snel vind gaan, op sommige momenten overlappen de effecten elkaar te veel en krijg je gewoon chaos. Iets langzamer bij overgang zodat het niet overlapt zou al een stap in de goede richting zijn. 175 euro met korting is ook nog veel geld voor net iets meer dan 1 minuut plezier.

ook besteld vorige week.
Denk echter wel dat de salutes tussendoor iets anders gaan worden dan dat we hier zien met het oog op de johnny dangerous die niet komt en gelijkwaardig overkomt qua knal.
Maar ga er van uit dat dat goedkomt.
duur gokje maar als deze presteert is het de beste bak van het jaar tot nu toe

Waar i8s deze voor een schappelijke prijs te krijgen in de regio Gorinchem?

Zie in Dord bij vuurwerk Mania, voor 250...

goedkoper wordt het zeker niet?

Ik laat deze iig dit jaar voorbij gaan. Niet dat ik er geen vertrouwen in heb maar meer omdat ik hem op dit moment toch echt iets te snel vind gaan, op sommige momenten overlappen de effecten elkaar te veel en krijg je gewoon chaos. Iets langzamer bij overgang zodat het niet overlapt zou al een stap in de goede richting zijn. 175 euro met korting is ook nog veel geld voor net iets meer dan 1 minuut plezier.

Ik ga er vanuit dat de snelheid nog aangepast word in de productie, teminste als mania er ook zo over denkt. Die salutes kunnen ( lijkt me) echt niet zo in de productie zitten.
Als dat wel zo zou zijn, chapeau voor mania!

Back
Bovenaan