Wanneer tuig jij je kerstboom op ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Wanneer tuig jij de kerstboom op?

Is het een kunst of een echte boom,welke kleur heeft dit jaar jou versierde boom en welke had hij in het vorig jaar?

En wat doe jij nog meer aan versieringen in en rondom het huis .

Ik tuig zoals ieder jaar op 1 december mijn kerstboom op.
Het wordt weer mijn oude vertrouwde kunstboompje, met in huis nog veel lampjes en andere kerst spullen.

Een echte boom met verschillende kerstballen en gekleurde lampjes, tuig hem pas op tussen 6 a 12 december, na Sinterklaas.

Kerstboom, buitenverlichting en versierde ramen altijd op 6 december. Kerstdorp komt meestal halverwege oktober al.

Vaste prik, altijd 6 december. Smorgens vroeg direct de boom halen en dan kan het opbouwen beginnen. SkyRadio er op, geweldig.

De kerstboom mag helaas pas na sinterklaas neergezet worden hier thuis. We doem eigenlijk nooit wat met sinterklaas dus dat vind ik opzich wel jammer. We leggen vanaf sinterklaas wel cadeautjes voor elkaar onder de boom. Heerlijk om elkaar een beetje gek te maken.De buitenverlichting komt begin november al. Ben er dol op om het huis in kerst sferen te maken. Zodra alles hangt en rest is neergezet zal ik zeker hier een foto plaatsen.

In mijn geval is de vraag meer(van mijn vrouw)wanneerrrrrrrrrr tuig je hem nou eens af pfffffff.

6 December moet de boom staan, eerder gaat hem niet meer worden.
Met een klein mannetje in huis moeten we dat sint en kerst nog wel gescheiden houden.
Hopelijk heb ik dit jaar weer wat meer tijd om alle buiten verlichting ook op te zetten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan