Collision Thunder

Ergggg Dikke bak.
Ben benieuwd naar de prijs , maar dit wordt een must buy voor me ben ik bang.
Samen met de Red Maroon en de Johnny Dangerous.

Precies mijn beleving van de demo. Die drie zijn, zoals vanavond geschoten, fantastisch!!!

Pracht blok! Geïnspireerd op de supernaut geloof ik. Ook deze was een beetje "opgevoerd" met de salutes, maar ook op 70% is dit een bakbeest.

Pracht blok! Geïnspireerd op de supernaut geloof ik. Ook deze was een beetje "opgevoerd" met de salutes, maar ook op 70% is dit een bakbeest.

Precies hoe ik over veel samples denk van Rubro en Mania; als het voor 70% is van wat er wordt laten zien, dan is het gewoon top. En dat is vaak ook zo, kijk maar naar de Transbomber!

En toch is dat raar. Een demo is er toch om te laten zien wat je hebt. Als je een proefrit maakt in een auto en je koopt hem en krijgt ineens 30pk minder ga je ook terug. Ontoppic. Oogt als een dikke box en ben ook zeer benieuwd naar beelden.

Wat een mooie bak!

Serieus ik pleit voor een subsidie vanuit de overheid voor alle freaks. Hoe moet je ooit een keuze maken tussen al deze mooie producten met je budget! Dat is toch niet meer te doen:bonk:

Deze kwam niet helemaal scherp over op ons, doordat de boeketten elkaar kruisten en door de rook. Dus wil ik hem nog een keer live op een winkeliersdemo bewonderen :)

Zoals ik al eerder zei een hele brute bak!
Breed groot en ruig met dikke salutes tussendoor
Lijkt me als finale een topper aan het eind van deze bak waar het rood begint de Johnny Dangerous en de Red Maroon tegelijk inzetten en je hebt een lucht vol fenomenaal spul waar de buurt en jijzelf van kwijlt.
wel een hap uit mn budget maar ga het zeker overwegen...:idea:

Back
Bovenaan