[Verslag] Bezoek Rubro 21 juli 2017

Super hoor,leuk verslag weer! En bedankt,dat julie mijn vraag hebben meegenomen :) Ben benieuwd naar de nieuwe producten! Ach nog even,en dan klopt september alweer aan.

Goed verslag. Bedankt.

Wierden is maar 1 uur en 45 minuten rijden.... ;)

Erg nieuwsgierig naar compound. Wil dit jaar wel meemaken hoeveel makkelijker ons leven wordt :)

Mooi verslag Bastiaan, wat een goed nieuws allemaal! Ze maken het ons alleen wel weer erg lastig om onder het budget te blijven.

Erg benieuwd naar de Secret Salute en de nieuwe producten, de 29ste staat dan ook in mijn agenda genoteerd. Helemaal top dat ze de afstand tussen de producten gaan vergroten, zoveel mogelijk twijfel/mogelijk commentaar bij voorbaat weghalen bij de bezoeker. Zal een hoop discussie schelen na de demo.

Wat bedoelen ze precies met de secret salute in ere herstellen.Kan me niet voorstellen dat die weer zoals de versie uit 2011 wordt?

Ik ben niet bij het bezoek aan Rubro aanwezig geweest, dus ik kan het niet met 100% zekerheid vermelden, maar ik vermoed het volgende:

Voorheen (productie 2015 en eerder) schoot de Secret Salute in salvo's van 3.
De Secret Salute uit productiejaar 2016 schoot de bombettes 1 voor 1 de lucht in.
Hieronder volgen 2 films, waarin je het verschil goed ziet.

Oorspronkelijke versie

Secret Salute productiejaar 2016
Film is van youtubekanaal Pyroboy ZB

Zoals ie was in 2011 en later in 2012 en 2013 qua burst zal ie niet meer worden ben ik bang. Maar als ze de burst weer wat harder maken dan dat ie nu is en het een beetje compenseren met een wat grotere crackling boeket dan is het voor mij weer prima.

Rubro blijft toch één van de beste importeurs van ons land. En fijn om te lezen dat er goed wordt geluisterd naar de consument, zoals met de secret salute en de opzet van de demo. Ik ben bang dat mijn budget weer aan gort gaat.

Zoals ie was in 2011 en later in 2012 en 2013 qua burst zal ie niet meer worden ben ik bang. Maar als ze de burst weer wat harder maken dan dat ie nu is en het een beetje compenseren met een wat grotere crackling boeket dan is het voor mij weer prima.

Precies, denk ook dat de burst niet meer zal worden wat het was, maar mocht hij weer iets harder gaan en de crakling weer als van ouds worden zal hij er zeker weer bij komen.

Voor wat betreft de secret salute...het moet weer gewoon een een knalbak met crackling worden ipv alleen een crackling bak. De eerste versie was net op het randje, maar de nieuwe versie zal waarschijnlijk wel een tikkie minder worden aangezien Rubro geen afkeur wil hebben. Dan maar aan de veilige kant toch? :wink:

Voor wat betreft de secret salute...het moet weer gewoon een een knalbak met crackling worden ipv alleen een crackling bak. De eerste versie was net op het randje, maar de nieuwe versie zal waarschijnlijk wel een tikkie minder worden aangezien Rubro geen afkeur wil hebben. Dan maar aan de veilige kant toch? :wink:

Ja precies, maar eigenlijk is dat natuurlijk niet 'in ere herstellen'. Maar er moet nog echt wel wat mogelijk zijn, vele burstknallen voor sierboeketten gaan soms ook flink hard. Dus ik ben wel benieuwd hoe de 2017 versie dan zal worden!

Bij de laatste versie waren de TI-salutes er ook helemaal uit.Maar goed zoals boven al genoemd is als ze meer crackling toevoegen en het maximale uit de burst proberen te halen is het al prima.

even een vraag over de demo van deze maand is er niet een mogelijkheid dat we die als forum leden via een live stream kunnen zien ?
dat zou wel tof zijn

Op de Facebookpagina van diverse vuurwerksites is het over algemeen wel via een livestream te volgen.

Ben benieuwd naar de nieuwe produchten van Rubro. Links en rechts zie ik al nieuwe producten verschijnen van andere merken. Nu Rubro nog.

Mooi verslag!

Dit klinkt dan ook weer veel belovend!

Ben benieuwd naar de nieuwe rubro producten, maar vooral de nieuwe boxen. :D :D

Zag dat ik hier nog niet gereageerd had maar ben reuze benieuwd waar Rubro dit jaar weer mee komt. Is toch altijd een importeur die unieke producten op de markt zet. Nog even en dan kunnen we het zelf zien. Bedankt voor t verslag, Bas.

Back
Bovenaan