Collecties 2010/2011

Hier mijn collectie van 2010/2011. Heb de foto's gelukkig nog gevonden. In de schoenendoos zat allemaal klein spul van het jaar ervoor.

Foto

Na lang twijfelen, besluit ik toch om mijn collectie foto van 2010/2011 online te zetten.
Misschien herinnert iemand nog wel mijn afscheid topic van vorig jaar december nog wel, ik zou niet meer met vuurwerk bezig zijn.
Waarom niet? Thuis ging het niet lekker en ik had 1 karton shells liggen.
Uiteindelijk moet je toch voor het juiste gaan en dat is in mijn geval toch om vanaf 2011, dus dit jaar, alleen nog maar voor legaal gekeurd vuurwerk te gaan.
Geen zorgen dat de politie aan huis komt, ook al ligt het ergens anders, ik wil het allemaal niet meer.
Ah fijn, nu mijn collectie foto:

Wat je ziet liggen:

4'' shells Triplex
3'' shells Triplex
3'' salute Triplex
4'' salute Triplex
3 pakjes La Bomba's, waarvan 2 nitraten weggestookt waren.
5 buizen.

Zo, op naar wat Orthen dit jaar te bieden heeft!

Laatst bewerkt:
1 September het oud en nieuw seizoen is weer begonnen!
Dus bij deze mijn collectie foto van afgelopen jaarwisseling.

Overzicht

collectie2010-1.jpg

Project

collectie2010-2.jpg

Close up

collectie2010-3.jpg

Over 2 weken is het zover, dan mogen we weer ons vuurwerk ophalen. Hierbij dus nog wat foto's van mijn kant van afgelopen oud&nieuw.

102whli.jpg

dyn3ly.jpg

Toch maar een keer posten, dit is van AFGELOPEN jaar. Dit jaar nada niks noppes illegaals. Student he, weinig tot geen financiële middelen dus dan maar bezuinigen op het mooiste werk wat er bestaat helaas.

nou hierbij mijn collectie (komt bijna al een nieuwe maar beter laat (letterlijk en figuurlijk :p) dan nooit :D)
collectielegaal1.th.jpg

ow sorry dat ie scheef staat en dat ie zo klein is. had de foto genomen met een oude mobiel, dit jaar komt een betere foto :wink:

lijstje:
4* kanonslag
3*grondbloem
4* crackling balls
4* 90shots matjes
1* babypijl knap
1* flashing demon
1* jumping jack
1* shogun pijlen assortiment
1* romeinse kaars
3* thunder shock
1* hapiness
2* flying bees
1* chrysentium legend
1* shogun star
1* coconut star
en een paar aansteeklonten :p

Ik heb helaas maar 1 foto van mijn collectie die ook niet heel erg goed gelukt is :(

Op de foto missen nog een aantal potten, namelijk:
- Immaculate Rhombus
- Asian Thunder Cake 100 s
- Kruitvaatje

4qo7s5.jpg

Een beetje laat, maar deze foto had ik nog gevonden van vorig jaar.

2010/2011
GroteFoto-4OPGDDRT.jpg

Een duidelijke verbetering dit jaar.

2011/1012
GroteFoto-SJBKLYSL.jpg

Back
Bovenaan