Waarom mag je het dan niet in Belgie kopen en naar huis brengen en opslaan?
Omdat het meeste vuurwerk uit Belgie niet is toegestaan in Nederland. Ik zie geen problemen als je producten van Zena haalt die ook in Nederland verkocht worden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Vuurwerk uit het buitenland zoals België is illegaal in Nederland, omdat er in België flash kruit is toegestaan in vuurwerk, wat hier in Nederland verboden is. alleen het zwarte buskruit is hier toegestaan.
Vuurwerk uit het buitenland zoals België is illegaal in Nederland, omdat er in België flash kruit is toegestaan in vuurwerk, wat hier in Nederland verboden is. alleen het zwarte buskruit is hier toegestaan.
Ik heb het nu even over cakes. Wordt hier ook verkocht.
Flash is wel degelijk toegestaan, alleen niet voor het 'effect' of terwijl niet enkel voor de knal. Als burst word het gewoon gebruikt. Verder voldoen de Belgische cakes gewoon volledig aan de Nederlandse normen, alleen mag je het vuurwerk niet in het buitenland kopen en dat is het enkel. Ook zo iets wat niet overeen komt met de Europese regels, dus ik ben benieuwd hoe dat volgend jaar gaat.
Mooi hoor bij knalgoed geweest?
Ben langs Pyroshop, Loots en Zena geweest. Iedereen wat beetje laten verdienen.
100.000 klapper was trouwens in aanbieding. 50 euro!
Junior jacks zijn mooi