fireworkaddict
VWC lid
In geval van de Total Display 400 dezelfde reden als van de Cairo crackling: uitwijken naar een andere leverancier omdat er niet aan de verwachte vraag voldaan kan worden. Dat verschil was vooral bij de TDS heel erg groot. Het is ook voor zover ik kan lezen alleen die fabrikant, en 1 of 2 artikelnummers (iig de 5136) die niet goed waren. De meeste anderen, ook batch 2024, waren gewoon goed.Wat is dat toch met leveranciers die een top product op de markt brengen en vervolgens wordt dit slechter. Hoeveel producten zijn er wel niet waarbij men een bepaalde batch wil i.v.m duidelijk betere kwaliteit. Is dit vanwege de (maandagochtend) Chinees of is dit simpelweg de leverancier wat meer wil verdienen door te bezuinigen in productie/materialen.
Doodzonde
Bij de Cairo onderlinge verschillen niet heel groot, maar wel tov vorig jaar. Die gingen wellicht ook wel over het randje, dus iets meer op safe spelen vanwege onze ILT vrienden die gaan testen.
Zal eens kijken of ik nog een foto van de voorraad kan plaatsen.
Geen mooie rechte muren met uitgepakte producten, daar heb ik heel geen tijd voor. Maar dat oogt wel heel leuk en kijkt heerlijk weg daardoor in dit topic