MagicSjefke
VWC lid
@PyroSteen hoe is de Crackling Experience bevallen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dat is de enige box die ik niet geschoten heb@PyroSteen hoe is de Crackling Experience bevallen?
Welke winkel was dit?Lijkt wel een collectie van 20 jaar terug met die labels. Mooi!
Ygdrassil van Funke waar heb je die nog gevonden
Bij dream in Duitsland.Ygdrassil van Funke waar heb je die nog gevonden![]()
Dan was ik net te laat gok ik, ik ben er ook geweest en had hem graag gehad.Bij dream in Duitsland.
Wat vond je van de Smoke Elephant? Gefilmd?Mijn collectie afgelopen jaar;
Niet gefilmd, volgend jaar ga ik meer filmen nu ik hier lid benWat vond je van de Smoke Elephant? Gefilmd?
Ja had al wat filmpjes gezien maar vond ze nogal verschillend.. maar dat kan ook door film en geluid komen wat verschilt per filmpje.Niet gefilmd, volgend jaar ga ik meer filmen nu ik hier lid ben
Hij beviel wel goed trouwens, goeie spreiding en felle kleuren. Predator lijn van Lesli lijkt allemaal wel goed spul, dit jaar wat extra proberen.
Edit: Zie Bericht in topic 'Smoke Elephant - PredatoR' https://forum.vuurwerkcrew.nl/threads/smoke-elephant-predator.49620/post-1855411
Mag wat kosten, maar dan staat er wel alleen kwalitatief goed vuurwerk!
Dat klopt maar ik ga liever voor kwaliteit dan voor kwantiteit.Mag wat kosten, maar dan staat er wel alleen kwalitatief goed vuurwerk!
Thanks was er ook wel content mee.Hele fijne collectie, zou de meeste keuzes ook zo gemaakt hebben!