Collectie foto's 2024 - 2025

Ik heb vandaag nog eens meerdere malen naar deze collectie gekeken! Wat een ongelofelijke partij vuurwerk bij elkaar zeg! Lang geleden dat ik zo’n partij (consumenten) vuurwerk bij elkaar heb gezien. Sommige zullen het (te) veel vinden, maar ik wil vooral zeggen: respect voor je passie en toewijding hierin, dit moet wat moeite hebben gekost met tillen, voorbereiden, plannen en transporteren!

Bedankt voor je compliment. Inderdaad het heeft een aantal dagen spierpijn gekost en ook plannen met alles ophalen was nodig maar dan heb je ook wat ;-).

Sommige hier twijfelden aan mijn ''lijst'' maar ik hoop dat de foto's voor zich spreken:angel:.
Elke doos heb ik zelf een paar keer in mijn handen gehad. En sommige vandaag weer om wat over is op te slaan voor volgend jaar. Vooral veel Riakeo over i.v.m. de wind.

Hopelijk geen landelijk verbod volgend jaar :copper:

Bedankt voor je compliment. Inderdaad het heeft een aantal dagen spierpijn gekost en ook plannen met alles ophalen was nodig maar dan heb je ook wat ;-).

Sommige hier twijfelden aan mijn ''lijst'' maar ik hoop dat de foto's voor zich spreken:angel:.
Elke doos heb ik zelf een paar keer in mijn handen gehad. En sommige vandaag weer om wat over is op te slaan voor volgend jaar. Vooral veel Riakeo over i.v.m. de wind.

Hopelijk geen landelijk verbod volgend jaar :copper:
Ach joh van die mensen die twijfelen moet je niks van aantrekken. Iets met misgunnen en ten slotte doe je het voor jezelf, familie en of vrienden.

Ze moesten eens weten, de dikste overdreven collecties worden vanzelfsprekend niet eens gedeeld. Knap dat jij dat wel durft ;)

Mooie diverse collectie! Had die Ring Rockets ook, maar vond ze tegenvallen. Mn broertje kwam aanzetten met de Hammer Rockets, die waren echt heel goed!!
Eens v.w.b. die Ring Rockets. De sterren in de ring brandden simpelweg niet lang genoeg en werden verdrongen door de dikke crackling chry wolk die er vlak achteraan kwam. De 65mm Shell Rockets en 2" Ball Rockets waren een stuk beter.

Eddy.

Eens v.w.b. die Ring Rockets. De sterren in de ring brandden simpelweg niet lang genoeg en werden verdrongen door de dikke crackling chry wolk die er vlak achteraan kwam. De 65mm Shell Rockets en 2" Ball Rockets waren een stuk beter.

Eddy.
Hierbij mijn pijlen collectie. Dit jaar alleen Shell pijlen nadat ik vorig jaar teleurgesteld was in de zink pijlen. Beste waren de pyrostar 2 inch en crown Shell pijlen. Original 65 mm viel wat tegen, oversized waardoor geen mooie ronde boeketten. Overigens gingen allen relatief hoog, waardoor mijn favoriet toch de alpha 2 inch blijft.

IMG_0014.jpeg

Laatst bewerkt:
Hierbij mijn pijlen collectie. Dit jaar alleen Shell pijlen nadat ik vorig jaar teleurgesteld was in de zink pijlen. Beste waren de pyrostar 2 inch en crown Shell pijlen. Original 65 mm viel wat tegen, oversized waardoor geen mooie ronde boeketten. Overigens gingen allen relatief hoog, waardoor mijn favoriet toch de alpha 2 inch blijft.

Bekijk bijlage 1807665
Nog even mijn beeldmateriaal teruggekeken en inderdaad, de 65mm waren ook niet uitmuntend (wel iets beter dan de Ring Rockets). De kleinere 2" waren eigenlijk de besten die ik had. 😅 Daar kwam een mooi groot en rond effect vanaf.

Eddy.

Back
Bovenaan