Collectie foto's 2024 - 2025

Hier nog een bonus! Een aantal vrienden hebben de afgelopen weken mijn prikkel aardig meegekregen van het vuurwerk en onze hobby, één van die jongens wilde toch wel graag een bestelling doen op de 27ste.. hier het uiteindelijke eindresultaat wanneer je dus een fanaat als vriend hebt die graag advies geeft 😂😋

6f11fbc3-04c6-492b-a1c1-1b98faf617ed.jpeg

Een heerlijke collectie voor de eerste keer lijkt me😱🫡

Edit: met dank aan Pyro outlet Joure

Laatst bewerkt:
Hier nog een bonus! Een aantal vrienden hebben de afgelopen weken mijn prikkel aardig meegekregen van het vuurwerk en onze hobby, één van die jongens wilde toch wel graag een bestelling doen op de 27ste.. hier het uiteindelijke eindresultaat wanneer je dus een fanaat als vriend hebt die graag advies geeft 😂😋

Bekijk bijlage 1807454

Een heerlijke collectie voor de eerste keer lijkt me😱🫡

Edit: met dank aan Pyro outlet Joure

De heaven inside verbaasde mij!
Mooie effecten.

Ik heb vandaag nog eens meerdere malen naar deze collectie gekeken! Wat een ongelofelijke partij vuurwerk bij elkaar zeg! Lang geleden dat ik zo’n partij (consumenten) vuurwerk bij elkaar heb gezien. Sommige zullen het (te) veel vinden, maar ik wil vooral zeggen: respect voor je passie en toewijding hierin, dit moet wat moeite hebben gekost met tillen, voorbereiden, plannen en transporteren!

Back
Bovenaan