Collectie foto's 2024 - 2025

Grappig om te zien dat eigenlijk iedereen wel een 400 shots total display box heeft. Terecht dikke beuker is t.
Helaas was de auto vol maar gaat er hier volgend jaar zeker komen.

Na alle stress en onverwachte ontwikkelingen toch de mooiste oud en nieuw mogen vieren tot nu toe🙏🏻

Wel in Duitsland maar met familie en de belangrijke vrienden. Lekker rondgereden met de meest mooie producten en genoten van de kwaliteit die dit vuurwerk toch extra heeft ivm met vele andere lijnen en producenten waar we ook mee dealen, laten we het beestje maar niet bij zijn naam noemen.

Rondrijden om mensen minder tot last te zijn want hier zijn ze toch wat minder blij of gewend om een fanaat een aantal bakken achterelkaar aan te zetten🥶🐉

Bekijk bijlage 1807401
Bekijk bijlage 1807444

Maat wat een heerlijke collectie, lijkt veel op die van mij ;)

Maat wat een heerlijke collectie, lijkt veel op die van mij ;)
Eerlijk gezegd was de Mashang niet de bedoeling, moest een Mei Banfa wezen alleen waren we allemaal niet scherp meer aan het einde van de dag. Die is er nu voor het volgende seizoen, ook geen straf haha! Leviathan was helaas niet geleverd of op tijd, die wil ik graag ook volgend seizoen bemachtigen, had jij die wel?

Eerlijk gezegd was de Mashang niet de bedoeling, moest een Mei Banfa wezen alleen waren we allemaal niet scherp meer aan het einde van de dag. Die is er nu voor het volgende seizoen, ook geen straf haha! Leviathan was helaas niet geleverd of op tijd, die wil ik graag ook volgend seizoen bemachtigen, had jij die wel?

Die had ik afgelopen jaar al geschoten! Maar wat een topspul is argento/funke en vooral Iskra. Die widmo's waren ongekend qua spreiding en burst

Die had ik afgelopen jaar al geschoten! Maar wat een topspul is argento/funke en vooral Iskra. Die widmo's waren ongekend qua spreiding en burst
Haha dacht precies het zelfde, Iskra was echt veruit het beste dit jaar! En in het bijzonder de Widmo's, nummer 3 vond ik persoonlijk geweldige, jij?

Back
Bovenaan