Collectie foto's 2024 - 2025

Vanmorgen even bij Orthen geweest daar mijn bestelde Immortal Gold opgehaald. De Divider die ik er graag bij had willen hebben werd helaas niet uitgeleverd.

Het winkeltje waar ik eerder geweest was en wat leuk oud spul gevonden had maar niet echt de tijd voor genomen had om alles goed te bekijken heb ik zojuist weer bezocht. Het is maar goed dat ik op de fiets ben gegaan anders had ik nog meer meegenomen. Blijkbaar wordt het spul al jaren aangeboden maar wordt gewoon niet verkocht. Voor hetzelfde geld had ik ook een leuke compound kunnen halen maar geniet hier veel meer van. Had nooit verwacht dit nog ergens tegen te komen! Genieten dit.

Heb een foto gemaakt van alles wat ik bij het winkeltje (te Lith;)) gehaald heb dus ook dat van zaterdag wat ik al eerder gepost had.

20241230_102617.jpg20241230_102559.jpg20241230_102541.jpg

Laatst bewerkt:
Vanmorgen even bij Orthen geweest daar mijn bestelde Immortal Gold opgehaald. De Divider die ik er graag bij had willen hebben werd helaas niet uitgeleverd.

Het winkeltje Bekijk bijlage 1806793Bekijk bijlage 1806794Bekijk bijlage 1806795waar ik eerder geweest was en wat leuk oud spul gevonden had maar niet echt de tijd voor genomen had om alles goed te bekijken heb ik zojuist weer bezocht. Het is maar goed dat ik op de fiets ben gegaan anders had ik nog meer meegenomen. Blijkbaar wordt het spul al jaren aangeboden maar wordt gewoon niet verkocht. Voor hetzelfde geld had ik ook een leuke compound kunnen halen maar geniet hier veel meer van. Had nooit verwacht dit nog ergens tegen te komen! Volgend jaar maar weer eens langs gaan. Genieten dit.

Heb een foto gemaakt van alles wat ik bij het winkeltje gehaald heb dus ook dat van zaterdag wat ik al eerder gepost had.
wat is dat voor coole snowy fontijn ?

Het winkeltje waar ik eerder geweest was en wat leuk oud spul gevonden had maar niet echt de tijd voor genomen had om alles goed te bekijken heb ik zojuist weer bezocht. Het is maar goed dat ik op de fiets ben gegaan anders had ik nog meer meegenomen. Blijkbaar wordt het spul al jaren aangeboden maar wordt gewoon niet verkocht. Voor hetzelfde geld had ik ook een leuke compound kunnen halen maar geniet hier veel meer van. Had nooit verwacht dit nog ergens tegen te komen! Volgend jaar maar weer eens langs gaan. Genieten dit.

Heb een foto gemaakt van alles wat ik bij het winkeltje gehaald heb dus ook dat van zaterdag wat ik al eerder gepost had.

Bekijk bijlage 1806793Bekijk bijlage 1806794Bekijk bijlage 1806795
Lijkt wel een collectie van 20 jaar terug met die labels. Mooi!

Het winkeltje waar ik eerder geweest was en wat leuk oud spul gevonden had maar niet echt de tijd voor genomen had om alles goed te bekijken heb ik zojuist weer bezocht. Het is maar goed dat ik op de fiets ben gegaan anders had ik nog meer meegenomen. Blijkbaar wordt het spul al jaren aangeboden maar wordt gewoon niet verkocht. Voor hetzelfde geld had ik ook een leuke compound kunnen halen maar geniet hier veel meer van. Had nooit verwacht dit nog ergens tegen te komen! Volgend jaar maar weer eens langs gaan. Genieten dit.

Bekijk bijlage 1806793Bekijk bijlage 1806794Bekijk bijlage 1806795
Ik moet hier gewoon bijna een traantje bij wegpinken. Wat te gek zeg, al dat oude spul. De Screamer King, daar heb ik echt pakken vol van weggestookt. En was die Avanti niet een van de eerste cakes met 25 gram per shot destijds?

Back
Bovenaan