Collectie foto's 2024 - 2025

Ook best een leuke collectie. Ze gebruiken dit als wapen?

Hebben ze de aantal shots geteld ofzo 🤨 5318 best een raar bericht toch?

Er zijn natuurlijk tal van voorbeelden waar er 3 euro pruttelpotjes van de lidl/aldi naar de politie worden gegooid? Mee beschoten? Ik hoor ze graag namelijk, want die zijn er niet. Kunnen ze diegene die dit artikel heeft geschreven terug naar de basisschool sturen? Want je IQ moet wel op het niveau van een 8 jarige zitten wil je dit bericht schrijven. Net als die agent, stel dat er een vonkje bij kwam of een ongeluk. Nou dan had die auto total loss geweest en hooguit wat bombettes tegen andere auto's aangekomen, maar er wordt weer net gedaan of dit een bom op wielen is.. te absurd voor woorden.

Aan de andere kant neem je zelf als eigenaar van deze auto ook een groot risico als je hiermee de grens overgaat, je weet dat ze controleren....

Komt er op neer dat iedereen in dit artikel dom is.

5318 stuks! Gaan we nu tubes tellen? :bonk:

Collectie 2024-2025:

IMG_7055.jpeg

Ik ben geen bouwpatholoog, maar dit muurtje staat als een huis. Het is colossaal, maar niet massief. Het heeft karakter. Flair. Allure. De hoge pilaren doen denken aan de Romeinse tijd, terwijl de afgeronde vormen ook een hele moderne indruk weten te maken.

Ik weet het, er zijn freaks met grotere collecties. Maar dit is ook 73 keer genieten geblazen. Voor ieder wat wils. En zo’n 30mm 100shots is leuk en aardig, maar ook in een minuutje om. Deze collectie staat garant voor meerdere minuten lang plezier en vertier!!

Deze show is overigens volledig veilig tot en met windkracht 12, want de effecten komen sowieso niet tot op ooghoogte. Perfect dus gezien de huidige weersverwachting, veiliger kan niet!

Zelf hou ik wel van een beetje spanningsopbouw in de show. Ik ben dan ook druk bezig om de schietlijst uit te werken zodat ik deze kan flyeren voorafgaand aan de show. Want ik verwacht een enorme opkomst hier in Zoetermeer. Ik zie de eerste touringcar volgens mij al aankomen…

Collectie 2024-2025:

Bekijk bijlage 1806688

Ik ben geen bouwpatholoog, maar dit muurtje staat als een huis. Het is colossaal, maar niet massief. Het heeft karakter. Flair. Allure. De hoge pilaren doen denken aan de Romeinse tijd, terwijl de afgeronde vormen ook een hele moderne indruk weten te maken.

Ik weet het, er zijn freaks met grotere collecties. Maar dit is ook 73 keer genieten geblazen. Voor ieder wat wils. En zo’n 30mm 100shots is leuk en aardig, maar ook in een minuutje om. Deze collectie staat garant voor meerdere minuten lang plezier en vertier!!

Deze show is overigens volledig veilig tot en met windkracht 12, want de effecten komen sowieso niet tot op ooghoogte. Perfect dus gezien de huidige weersverwachting, veiliger kan niet!

Zelf hou ik wel van een beetje spanningsopbouw in de show. Ik ben dan ook druk bezig om de schietlijst uit te werken zodat ik deze kan flyeren voorafgaand aan de show. Want ik verwacht een enorme opkomst hier in Zoetermeer. Ik zie de eerste touringcar volgens mij al aankomen…
Hopelijk heb je verkeerd gekeken en is het geen touringcar maar een container met mijn color hypnose onderweg naar driesprong.

Back
Bovenaan