Mustang68
VWC lid
Waar zie jij een milf bij mij in de collectie? Misschien wel bij mij op de bank, maar dat hou ik lekker prive1+1 milf?![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Waar zie jij een milf bij mij in de collectie? Misschien wel bij mij op de bank, maar dat hou ik lekker prive1+1 milf?![]()
Waar zie jij een milf bij mij in de collectie? Misschien wel bij mij op de bank, maar dat hou ik lekker prive![]()
No problemoik keek naar de foto van die daarboven. Excuus
![]()
zoo das een klassieker die garden party 3 ! wel top boxDit is 'm voor dit jaar, voornamelijk spul van afgelopen jaren wat overgebleven was en gisteren dagje duitsland geweestBekijk bijlage 1806720
wat is dat voor coole snowy fontijn ?Vanmorgen even bij Orthen geweest daar mijn bestelde Immortal Gold opgehaald. De Divider die ik er graag bij had willen hebben werd helaas niet uitgeleverd.
Het winkeltje Bekijk bijlage 1806793Bekijk bijlage 1806794Bekijk bijlage 1806795waar ik eerder geweest was en wat leuk oud spul gevonden had maar niet echt de tijd voor genomen had om alles goed te bekijken heb ik zojuist weer bezocht. Het is maar goed dat ik op de fiets ben gegaan anders had ik nog meer meegenomen. Blijkbaar wordt het spul al jaren aangeboden maar wordt gewoon niet verkocht. Voor hetzelfde geld had ik ook een leuke compound kunnen halen maar geniet hier veel meer van. Had nooit verwacht dit nog ergens tegen te komen! Volgend jaar maar weer eens langs gaan. Genieten dit.
Heb een foto gemaakt van alles wat ik bij het winkeltje gehaald heb dus ook dat van zaterdag wat ik al eerder gepost had.
Lijkt wel een collectie van 20 jaar terug met die labels. Mooi!Vanmorgen even bij Orthen geweest daar mijn bestelde Immortal Gold opgehaald. De Divider die ik er graag bij had willen hebben werd helaas niet uitgeleverd.
Het winkeltje waar ik eerder geweest was en wat leuk oud spul gevonden had maar niet echt de tijd voor genomen had om alles goed te bekijken heb ik zojuist weer bezocht. Het is maar goed dat ik op de fiets ben gegaan anders had ik nog meer meegenomen. Blijkbaar wordt het spul al jaren aangeboden maar wordt gewoon niet verkocht. Voor hetzelfde geld had ik ook een leuke compound kunnen halen maar geniet hier veel meer van. Had nooit verwacht dit nog ergens tegen te komen! Volgend jaar maar weer eens langs gaan. Genieten dit.
Heb een foto gemaakt van alles wat ik bij het winkeltje gehaald heb dus ook dat van zaterdag wat ik al eerder gepost had.
Bekijk bijlage 1806793Bekijk bijlage 1806794Bekijk bijlage 1806795
En zo is het maar net! Geniet van hetgeen wat je hebt. Is juist mooi die kleine collecties waar de eigenaren toch heel blij mee zijnNiet veel maar toch erg tevreden!Bekijk bijlage 1806377
Ik moet hier gewoon bijna een traantje bij wegpinken. Wat te gek zeg, al dat oude spul. De Screamer King, daar heb ik echt pakken vol van weggestookt. En was die Avanti niet een van de eerste cakes met 25 gram per shot destijds?Vanmorgen even bij Orthen geweest daar mijn bestelde Immortal Gold opgehaald. De Divider die ik er graag bij had willen hebben werd helaas niet uitgeleverd.
Het winkeltje waar ik eerder geweest was en wat leuk oud spul gevonden had maar niet echt de tijd voor genomen had om alles goed te bekijken heb ik zojuist weer bezocht. Het is maar goed dat ik op de fiets ben gegaan anders had ik nog meer meegenomen. Blijkbaar wordt het spul al jaren aangeboden maar wordt gewoon niet verkocht. Voor hetzelfde geld had ik ook een leuke compound kunnen halen maar geniet hier veel meer van. Had nooit verwacht dit nog ergens tegen te komen! Volgend jaar maar weer eens langs gaan. Genieten dit.
Bekijk bijlage 1806793Bekijk bijlage 1806794Bekijk bijlage 1806795
Ik zou die Iro Kin Beauty even checken op gedeukte tubes
Yes, dat is 'm! Nice!