Collectie foto's 2024 - 2025

Goedenavond,

Vandaag een klein rondje op de fiets gedaan om enkele kleine bestellingen op te halen. Helaas was de bestelde fontein niet geleverd bij een vuurwerkwinkeltje in de buurt. Of ik voor hetzelfde bedrag iets uit wou kiezen. Ben hier speciaal naar toe gekomen voor die fontein zei ik. Ik kijk naar de schappen en ben helemaal verbaasd als ik zie wat er staat. Achteraf dacht ik had ik maar wat meer tijd genomen om alles goed te bekijken :bonk:. Denk dat ik er maandagmorgen nog even langs fiets :d.1000038666.jpg

Goedenavond,

Vandaag een klein rondje op de fiets gedaan om enkele kleine bestellingen op te halen. Helaas was de bestelde fontein niet geleverd bij een vuurwerkwinkeltje in de buurt. Of ik voor hetzelfde bedrag iets uit wou kiezen. Ben hier speciaal naar toe gekomen voor die fontein zei ik. Ik kijk naar de schappen en ben helemaal verbaasd als ik zie wat er staat. Achteraf dacht ik had ik maar wat meer tijd genomen om alles goed te bekijken :bonk:. Denk dat ik er maandagmorgen nog even langs fiets :d.Bekijk bijlage 1806368
Mooie labels zitten ertussen zeg! Die oude crown collection is echt mijn favoriet, dat stijlvolle zwart/zilvergrijs mogen ze wel weer terugbrengen haha

Goedenavond,

Vandaag een klein rondje op de fiets gedaan om enkele kleine bestellingen op te halen. Helaas was de bestelde fontein niet geleverd bij een vuurwerkwinkeltje in de buurt. Of ik voor hetzelfde bedrag iets uit wou kiezen. Ben hier speciaal naar toe gekomen voor die fontein zei ik. Ik kijk naar de schappen en ben helemaal verbaasd als ik zie wat er staat. Achteraf dacht ik had ik maar wat meer tijd genomen om alles goed te bekijken :bonk:. Denk dat ik er maandagmorgen nog even langs fiets :d.Bekijk bijlage 1806368
Goed spul zeg! Die crackling Whip, jaloers!

Woon al sinds Augustus 2020 in Finland, maar kwam tot nu toe ieder jaar thuis voor O&N. Nu dan ook voor het eerst hier oud en nieuw vieren. Het mooie: er is hier veel meer toegestaan dan in NL: singleshots, romeinse kaarsen, vuurpijlen tot 75 gram en cakes met een caliber tot 50mm! Die 50 mm cakes zijn echt gigantisch.

De 'main items':
- Inferno, een 20 shots 50 mm cake
- Wildlife & Earthquake, 2 cakes, beide 6 shots 50 mm
- Aurora, 16 shots 36 mm cake
- Finlandia, 30 shots 36 mm waaier cake
- Black & White Pango, compound van 72 schoten met 30 mm
- Titan vuurpijlen, 3x 75g en 4x 60g

WhatsApp Image 2024-12-28 at 20.05.04 (1).jpegWhatsApp Image 2024-12-28 at 20.05.04 (3).jpegWhatsApp Image 2024-12-28 at 20.05.04 (2).jpeg

Bijlagen

• WhatsApp Image 2024-12-28 at 20.05.04.jpeg
    WhatsApp Image 2024-12-28 at 20.05.04.jpeg
    851,9 KB · Weergaven: 30
Zo, jij hebt geluk gehad met die golden tiger en hackerman! In welke regio was je en hoe laat ongeveer? Wij waren in het noorden rond de ochtend en na 5 filialen nog lang niet alle producten gezien haha
Regio Roermond. Die Hackerman op de kop getikt rond 8.30 uur. Daarna nog eens voor de tweede keer gegaan. Toen was de Golden Tiger weer voorradig en dat was rond 12.30 uur.

Woon al sinds Augustus 2020 in Finland, maar kwam tot nu toe ieder jaar thuis voor O&N. Nu dan ook voor het eerst hier oud en nieuw vieren. Het mooie: er is hier veel meer toegestaan dan in NL: singleshots, romeinse kaarsen, vuurpijlen tot 75 gram en cakes met een caliber tot 50mm! Die 50 mm cakes zijn echt gigantisch.

De 'main items':
- Inferno, een 20 shots 50 mm cake
- Wildlife & Earthquake, 2 cakes, beide 6 shots 50 mm
- Aurora, 16 shots 36 mm cake
- Finlandia, 30 shots 36 mm waaier cake
- Black & White Pango, compound van 72 schoten met 30 mm
- Titan vuurpijlen, 3x 75g en 4x 60g

Bekijk bijlage 1806401Bekijk bijlage 1806404Bekijk bijlage 1806403
En hoe zijn de prijzen daar?

Toch weer mooi om te zien al die collecties die weer bij elkaar zijn gespaard. Ik vier het dit jaar in Colombia en dat is toch een heel andere beleving je mist toch de hele sfeer van bestellingen ophalen enz. Ondanks dat je het hier het hele jaar kunt kopen en afsteken wanneer jij dat wilt. Toch ook heb ik dit jaar hier wat gekocht is niet veel maar ik kan ook geen jaar zonder vuurwerk😅 IMG_6907.jpegIMG_6908.jpeg

Toch weer mooi om te zien al die collecties die weer bij elkaar zijn gespaard. Ik vier het dit jaar in Colombia en dat is toch een heel andere beleving je mist toch de hele sfeer van bestellingen ophalen enz. Ondanks dat je het hier het hele jaar kunt kopen en afsteken wanneer jij dat wilt. Toch ook heb ik dit jaar hier wat gekocht is niet veel maar ik kan ook geen jaar zonder vuurwerk😅 Bekijk bijlage 1806429Bekijk bijlage 1806430
ziet er goed uit wat betaal je nu voor zo iets ?

Back
Bovenaan