Collectie foto's 2023 - 2024

Rijkelijk late reactie, maar komen van de Leali/Zena dealer. Is nog weinig over het product bekend, dus ik ben benieuwd.

4 fonteinen a 40 gram voor net geen €20. Geen wereldse prijs, en vast geen zwermpot meer (gezien de regelgeving), maar voor een jaartje echt de moeite wel waard haha

Volgens mij zijn dat gewoon die classic big fountains van Katan?

20231228_105943.jpg
Middels niet meer thuis staan, dus kan 'm vast plaatsen. Erg blij mee, alles netjes uitgeleverd gekregen. Mist nog op de foto: Lucky 19sh assortiment en karton Cairo.
Fijne jaarwisseling alvast iedereen!!! :handsup:

Dit is mijn eigen collectie. Daar waar we oud en nieuw vieren staat nog veel meer

Ik denk dat ik volgend jaar ook eens ga kijken voor de Total display show 400. Ik heb er veel goeds van gezien en zie deze in veel collectie foto’s terugkomen.

Bijlagen

• IMG_0102.jpg
    IMG_0102.jpg
    199,2 KB · Weergaven: 65
Volgens mij zijn dat gewoon die classic big fountains van Katan?
Klopt, zijn volgens mij niet meer binnengekomen dit jaar, maar nog wel her en der verkrijgbaar, van €10-€20

Zijn het ook ! Heb ze in de kast staan voor de labels afsteken zonde. Echt geweldig mooi om te zien de uirwerkingen zijn uitraard bagger

Ah was al gemeld. Bagger vond ik ze niet, maar ook geen €5 p/s waard (zeker niet als je dummies spaart) maar ik had ze voor tientje en dan is't wel weer leuk erbij te hebben :)

Collectie dit jaar uit de hand gelopen naar mijn gevoel :bonk:. Ik ga de verwachte wind gebruiken als excuus om gewoon wat spullen te bewaren want ik ga dit echt minderen voor volgend jaar

Screenshot_20231231_124939_Gallery.jpg

Back
Bovenaan