Collectie foto's 2021 - 2022

100%!! Ik had het idee dat het hier in de stad (en wijde omgeving) losser dan ooit te voren is geweest. Overal hoorde je knallen, de hele avond door en on 12 uur was het echt mega!! Persoonlijk wou ik met de XB4109 (salutes op het einde) een statement afgeven van ‘vuurwerk blijft. Wel of geen verbod’ maar helaas was daar de productiefout. Maar ik ben erg blij dat ik daar niet de enige in was die daar zo over dacht. Het ging werkelijk conpleet los! Het is me wel duidelijk geworden dat vuurwerk in Nederland zal blijven. Wel of geen verbod. Prachtig!

Inderdaad. Het was op de stooklocatie waar ik was ook echt een groot gekkenhuis. De hele avond shells gezien, tientallen tegelijk, overal blokken, cakes. Het was geweldig en doet mij echt deugd om te zien. Als er nu nog met droge ogen beweerd kan worden dat vuurwerk niet leeft in Nederland, weet ik het ook niet meer. Vuurwerk = traditie, vuurwerk = Nederland!

Collectie van dit jaar, ruim 100 euro, tikt aan

1.jpg

Ook nog wat overgebleven spul van de afgelopen jaren, sommige doosjes zitten nog maar half vol

2.jpg

Meer spul van de afgelopen jaren wat ik nog had liggen, geen foto van gemaakt, ook niet allemaal meer volle doosjes, helaas van 2016-2017 geen foto gemaakt van de collectie, dus een paar foto's moesten van het internet af komen haha, de rest knip en plak werk van de collecties van 2014-2015 t/m 2019-2020 :p

Ongeveer 2000 kanonslagen bij elkaar

3.jpg

En natuurlijk een leuk projectje van alle singleshots die ik nog had, de meeste zijn de titanium kings :D

4.jpg

Geweldige collecties zeg haha!
Hierbij mijn spul:

IMG_20211112_095231.jpg

IMG_20211203_114720.jpg

De tweede foto zijn nog een paar cakes van Knalgoed. Mijns inziens ondergewaardeerd spul van Pyrostar/Broekhoff. De klappen en boeketten die hier af komen overtreffen met gemak de Hydra's en Jaw Breakers!

Bijlagen

• IMG_20211112_095443.jpg
    IMG_20211112_095443.jpg
    225 KB · Weergaven: 3
Laatst bewerkt:
Hierbij mijn collectie

Bekijk bijlage 64994
(Links beneden de Triple-X)

Wat niet meer op de foto paste:
Bekijk bijlage 64995

Wat niet meer op de foto paste:
Bekijk bijlage 64996

Door het verbod dit jaar alles op effecten geschoten en elektrisch
Bekijk bijlage 64997

Iedereen was enorm positief, de buurt enorm verrast en in de middag kwam ik met mijn bezem aan om... alles opgeruimd en schoongemaakt aan te treffen :bonk: Blijken enkele buren dat eerder gedaan te hebben omdat ze het super tof vonden. Zo kan het ook! Geweldige ervaring en de hele stad ging ook los!

Toppers:
- Tailgate Fan
- Cairo Crackling
- The Branco (Batch 2018)
- Break-out
- Tycoon
- The Scream
- Gold Mine en Color
- Triple Layer (Cafferata)

Floppers:
Eigenlijk geen, maar van de The Joker had ik meer verwacht. Vond de boeketten vrij klein (had het idee dat ze groter konden zijn en de burst kon zeker harder). Van de XB4109 kwamen de salutes niet boven een legaal 20mm potje uit. Zeker een productiefout en een enorme domper in de straat! De sierboeketten waren daartegen wel erg mooi en goed!

Film van de 23min durende buurtshow volgt en product reviews ook :)

De beste wensen iedereen!!
Joker had je kunnen weten is voornamelijk 20mm. Waarom rubro plakkke op een f3 doos?

Alsof er geen verbod was... wat heerlijk om al die collectiefoto's te zien! En ondanks de beperkte winkels aardig wat diversiteit aan producten te zien. Vond het zelf ook weer een leuke bezigheid om het muurtje te bouwen.

P1110592.jpg
P1110596.jpg

haha wat moet ik stiekem lachen om al die mooie collecties!!
Vuurwerk is traditie, vorig jaar was het even aftasten.. maar nu lijken er veel ondanks beperkingen toch met alle mogelijkheden voor zijn gegaan! :handsup: :devil:

Blijft keer op keer geweldig om dit topic weer bij de nieuwe berichten bovenaan te zien staan en dan weer even een aantal pagina's met super dikke collectiefoto's te bekijken. Erg leuk om alle gevarieerde collecties voorbij te zien komen.

Joker had je kunnen weten is voornamelijk 20mm. Waarom rubro plakkke op een f3 doos?

Ik doel niet op de 20mm van de Joker, dat was de verwachten inderdaad dus stoorde ik mij daar niet aan, maar de 25 en 30mm kon echt meer uit gehaald worden! Zeker een unieke box met unieke kleren en combinaties, maar om na 12 uur af te steken... nee. Dat A4tje is bedoeld als grap omdat vuurwerkcrew is bedoeld voor legaal vuurwerk. Stukje humor :wink:

Back
Bovenaan