Collectie foto's 2021 - 2022

Als ze in de 1+1 actie zitten durf ik ze zeker aan te raden. Presteerden goed voor 200 grams cakes. Ik heb ze gefilmd dus die beelden komen t.z.t. wel in het daarvoor bestemde topic :wink:

Die hellheim waren leuke cakes voor die 12.50 die ik ervoor betaald heb. Heb ze ook op film

Bekijk bijlage 63992

Blij dat ik al mooie spulletjes heb kunnen ophalen afgelopen maanden! :cool:
Helaas mis ik nog wat Nederlandse boxen door het verbod anders was me stapel nog hoger.. Volgende maand nog wat kleine stookspulletjes halen en dan op de 31ste gaat alles de lucht in :handsup:

S004 is Katan #4
1878 is Magnum Triple X

IJND6646.jpg

FVMK4203.jpg

GNNE3861.jpg

Echt genoten de afgelopen avond! Alle 16 compounds aan elkaar doorgelont en een mooie show van gemaakt! Binnenkort een video :cool:

Ik heb net met een big smile op mijn bekkie dit topic gelezen en er achter gekomen dat ik niet de enige gestoorde in ons midden ben :D

20211223_215621.jpg
Hier heb ik me heel prima mee kunnen vermaken. Gewoon kunnen stoken als vanouds, het was weer geweldig. Ook om te zien dat het overal een gekkenhuis was als het om vuurwerk ging. De beste wensen iedereen!!

1e 2 foto's zijn nog wat leftover voorraad (minus wat er op de laatste foto staat), de overige zijn van de verschillende tripjes dit jaar. De laatste foto was een tripje België helemaal aan het begin van het jaar al.

1637879857997.jpg
IMG_20211203_200143.jpg
IMG_20211206_201953_1.jpgIMG_20211208_223633.jpgIMG_20211227_173004.jpgStash belgie trip 2.jpg

Laatst bewerkt:
Hierbij mijn collectie

IMG_5152.jpg
(Links beneden de Triple-X)

Wat niet meer op de foto paste:
IMG_7231.jpg

Wat niet meer op de foto paste:
IMG_7676.jpg

Door het verbod dit jaar alles op effecten geschoten en elektrisch
IMG_7696.jpg

Iedereen was enorm positief, de buurt enorm verrast en in de middag kwam ik met mijn bezem aan om... alles opgeruimd en schoongemaakt aan te treffen :bonk: Blijken enkele buren dat eerder gedaan te hebben omdat ze het super tof vonden. Zo kan het ook! Geweldige ervaring en de hele stad ging ook los!

Toppers:
- Tailgate Fan
- Cairo Crackling
- The Branco (Batch 2018)
- Break-out
- Tycoon
- The Scream
- Gold Mine en Color
- Triple Layer (Cafferata)

Floppers:
Eigenlijk geen, maar van de The Joker had ik meer verwacht. Vond de boeketten vrij klein (had het idee dat ze groter konden zijn en de burst kon zeker harder). Van de XB4109 kwamen de salutes niet boven een legaal 20mm potje uit. Zeker een productiefout en een enorme domper in de straat! De sierboeketten waren daartegen wel erg mooi en goed!

Film van de 23min durende buurtshow volgt en product reviews ook :)

De beste wensen iedereen!!

Laatst bewerkt:
Er komen echte hele mooie collecties voorbij! Mooi om te zien dat er steeds meer 'klein' kwaliteits vuurwerk tussen staat.

Wat een geweldig topic om te zien zeg. Heel goed om te zien dat Nederland heeft gesproken: vuurwerk leeft!

Wat een geweldig topic om te zien zeg. Heel goed om te zien dat Nederland heeft gesproken: vuurwerk leeft!

100%!! Ik had het idee dat het hier in de stad (en wijde omgeving) losser dan ooit te voren is geweest. Overal hoorde je knallen, de hele avond door en on 12 uur was het echt mega!! Persoonlijk wou ik met de XB4109 (salutes op het einde) een statement afgeven van ‘vuurwerk blijft. Wel of geen verbod’ maar helaas was daar de productiefout. Maar ik ben erg blij dat ik daar niet de enige in was die daar zo over dacht. Het ging werkelijk conpleet los! Het is me wel duidelijk geworden dat vuurwerk in Nederland zal blijven. Wel of geen verbod. Prachtig!

Back
Bovenaan